Chwalipost - czyli książki, które ostatnio zasiliły moją biblioteczkę.

 Witajcie, 

ostatnio zorientowałam się, że od dawna nie robiłam chwaliposta z nowymi książkami, które ostatnio zasiliły moją biblioteczkę. Dlatego też śpieszę się nadrabiać zaległości. Poniżej znajdziecie większość książek, które przybyły do mnie w ciągu ok. ostatnich dwóch miesięcy. Kilka z nich załapie się do następnego stosiku, bo jeszcze z 2 przesyłki z książkami są do mnie w drodze. A więc...moje najnowsze zdobycze to: 


  • "Sekretne życie pszczół", Sue Monk Kidd, 
  • "Religie dawnych Słowian", Dariusz Andrzej Sikorski, 
  • "Archetypy. Mity. Symbole. Refleksje jungowskie o psyche", Zenon Waldemar dudek, Maja Jaszewska, 
  • "Kiedy kobiety były smokami", Kelly Barnhill,
  • "Ciemniejący wiek. O niszczeniu świata klasycznego przez chrześcijan", Catherine Nixey,
  • "Ludowy antyklerykalizm. Nieopowiedziana historia", Michał Raucher, 
  • "Uwolniona. Jak wykształcenie odmieniło moje życie", Tara Westover, 
  • "Dwie i pół duszy. Folk Noir", Justyna Hankus,
  • "Koty Ultharu", H. P. Lovecraft, 
  • "Świadomość i mózg", Stanislas Dehaene, 
  • "Czarny Łabędź. Jak nieprzewidywalne zdarzenia rządzą naszym życiem", Nassim Nicholas Taleb, 
  • "Dokąd odchodzą parasolki", Alfonso Cruz, 
  • "Nadwaga, otyłość i psychologia. Zastosowanie oddziaływań poznawczo-behawioralnych w pracy z pacjentami z nadmierną masą ciała i zaburzeniami współistniejącymi", Małgorzata Obara - Gołębiowska, 
  • "Terapia przez pisanie", James W. Pennebaker, Joshua M. Smyth, 
  • "Pedagogika. Podręcznik dla pierwszego stopnia kształcenia na poziomie wyższym.", Teres Hejnicka-Bezwińska, 
  • "Wybrane zagadnienia psychodietetyki. Narzędzia i metody pracy z osobami z nieprawidłowymi nawykami żywieniowymi", Jadwiga Różycka, 
  • "Psychopatologia człowieka dorosłego.", Andrzej Augustynek, 
  • "Psychologia rozwoju człowieka", Anna I. Brzezińska, Karolina Appelt, Beata Ziółkowska, 
  • "Psychologia rozwoju człowieka. Zagadnienia ogólne", Maria Przzetacznik-Gierkowska, Maria Tyszkowa,
  • "Psychologia. Kluczowe koncepcje. Podstawy psychologii", Philip G. Zimbardo, Robert L. Johanson, Vivian McCann
  • "Psychologia. Kluczowe koncepcje. Motywacja i uczenie się."Philip G. Zimbardo, Robert L. Johanson, Vivian McCann

  • "Dlaczego nie rozmawiam już z białymi o kolorze skóry", Reni Eddo-Lodge,  
  • "Maska Cthulhu", August Derleth,
  • "Dunbridge Academy. Tam gdziety.", Sarah Sprinz, 
  • "Cyrk nocy." Erin Morgenstern, 
  • "Prawo do seksu", Amia Srinivasan, 
  • "Moja matka psychopatka", Olivia rayne, 
  • "Wioska wdów", Patti McCraken, 
  • "Nocna strona natury.", Catherine Crowe, 
  • "Atlas chmur", David Mitchell, 
  • "Kroniki Arkham. Widma nad Innsmouth.", Stephen Jones red., 
  • "Złoty dom", Jessie Burton, 
  • "Słowacki. Wychodzenie z szafy.", Marta Justyna Nowicka, 
  • "Oszczędnego czarodzieja poradnik przetrwania w średniowiecznej Anglii", Brandon Sanderson, ilustr. Steve Argyle, 
  • "Szkarłatna litera", Nathaniel Hawsthorne, 
  • "Targowisko próżności", William Makepeace Thackeray,
  • "Strach mędrca" - tom 1 oraz 2, Patrick Rothfuss,
  • "Łańcuch z cierni", Cassandra Clare, 
  • "Gołoborze. Matka", Aleksandra Seliga, 
  • "Młody Mungo", Douglas Stuart, 
  • "Kosiarze", Neal Shusterman
  • "Thunderhead", Neal Shusterman
  • "Cień i kość", Leigh Bardugo, 
  • "Oblężenie i nawałnica", Leigh Bardugo
  • "Zniszczenie i odnowa", Leigh Bardugo
  • "Szóstka wron", Leigh Bardugo
  • "Królestwo kanciarzy", Leigh Bardugo
  • "Nevermore. Kruk", Kelly Creagh,
  • "Iluminae", Jay Kristoff.
Jak widzicie całkiem sporo tego i dość różnorodnie jak na mnie. Nie mam pojęcia kiedy znajdę czas na te wszystkie książki, a każda z nich mnie ogromnie ciekawi. Z powyższych stosików to "Iluminae" i "Cyrk nocy" są najdroższymi książkami, ze względu na to, że to w tej chwili białe kruki i są dostępne jedynie w serwisach typu Allegro. Długo czekałam na dodruki, jednak w końcu straciłam nadzieję i postanowiłam się poddać, a tym samym kupić je po zawyżonej cenie. 

Aktualnie na tapecie mam kilka książek, o których pewnie przeczytacie niebawem na moim blogu, ale to już temat na oddzielną notkę. 

Komentarze

  1. Dużo ciekawych nabytków. Życzę satysfakcjonującego zaczytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sporo ciekawych książek zasiliło moje regały w ostatnim czasie.

      Usuń
  2. Imponujące stosiki, a raczej stosy. Życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi tego wyszło - w sumie nie spodziewałam się, że aż tyle książek mi ostatnio przybyło.

      Usuń
  3. Wow, ile książek. Dawno nie widziałam na blogach takiego dużego stosiku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tym razem wyszło mi wyjątkowo dużo książek w tych stosikach. W sumie sama się zdziwiłam, że tyle tego mi się zebrało.

      Usuń
  4. Dużo ciekawych książek, zwłaszcza z pedagogiki i psychologi. Ja się jeszcze ludzie, że będą tych książek dodruki bądź wznowienia. Miłej lektury.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...mam w planach odświeżenie sobie wiedzy ze studiów, więc teraz książki z pedagogiki i psychologii częściej będą mi towarzyszyć.
      A co do dodruków lub wznowień to ja już w ogóle straciłam nadzieję, w przypadku tych książek, o których wspomniałam w poście.

      Usuń
  5. Sporo, sporo tych nabytków :) niektóre tytuły mnie zainteresowały bardzo, inne mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - szczerze mówiąc to sama nie spodziewałam się, że tyle tego mi się zebrało. Jednak mam nadzieję, że żadna z książek, o których wspomniałam w poście mnie nie zawiedzie.

      Usuń
  6. Ile ciekawych tytułów. "Targowisko próżności" znam tylko z wersji serialowych oraz filmowych, muszę w końcu sięgnąć po książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo polecam "Uwolnioną", a sama chętnie poznałabym "Dokąd chodzą parasolki"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa obu tych książek i mam nadzieję, że nie każę im na siebie długo czekać.

      Usuń
  8. Sporo ich, niestety nie znam żadnej z tych książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Kilka książek znam, wiele chętnie bym przeczytała, zwłaszcza: "Archetypy, mity, symbole...", "Ludowy antyklerykalizm", "Dwie i pół duszy". :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Kilka tytułów przyciągnęło moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, jakie wspaniałe zdobycze! udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponująca ilość książek! W dodatku widzę wśród nich sporo pozycji, które mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.