Nowe książki w moim domu

Witajcie, 
mimo tego, że ostatnio nie pisałam tu zbyt często, to jak widać wciąż czytałam i kupowałam książki. Ostatnio znów przybyło mi kilka publikacji, które chciałabym Wam dziś pokazać. A zatem do rzeczy: 


  • "Pobór", Marko Kloos, 
  • "Akademia wampirów", Richelle Mead, 
  • "A jeśli jesteśmy złoczyńcami", M. L. Rio,
  • "Życiodajna śmierć", Elisabeth Kubler - Ross,
  • "Maxima culpa. Jan Paweł II wiedział", Ekke Overbeek, 
  • "Siedem opadłych piór", Tanya Talaga,
  • "Mauzoleum", Thomas Arnold, 
  • "Pandora", Susan Stokes - Chapman,
  • "Warkocz ze Szmaragdowego Morza", Brandon Sanderson,

  • "Crave", Tracy Wolff, 
  • "Babel. Czyli o konieczności przemocy". R. F. Kuang - tym razem w okładce zintegrowanej. Jakoś nie umiałam się zdecydować, która bardziej mi się podoba. 
  • "Miasto Jadeitu", Fonda Lee, 
  • "Epoka mitu", Michael J. Sullivan, 
  • "Ogień nad otchłanią", Vernor Vinge, 
  • "Bezkres magii", Brandon Sanderson, 
  • "Kroniki Amberu. Tom 2", Roger Zelazny, 
  • "Pieśń bogini Kali", Dan Simmons,

  •  "Motyl nocy", B. M.W. Sobol,
  • "Jestem Żydówką", Miriam (Maria) Synger, 
  • "Maszyna różnicowa", William Gibson, Bruce Sterling, 
  • "Czasomierze", David Mitchell, 
  • "Dźwignie wyobraźni i inne narzędzia do myślenia", Daniel C. Dennett, 
  • "Dlaczego jesteśmy ateistami", R. Blackford, U. Schulklenk,
  • "Piąty kier", Dan Simmons.
Mam nadzieję, że po przynajmniej część z tych książek uda mi się sięgnąć jeszcze w tym roku - tym bardziej, że chociażby jestem bardzo ciekawa "Babla", książek Simmonsa, "Epoki mitu" czy "Miasta jadeitu". No, ale zapewne czas pokarze po co uda mi się sięgnąć jeszcze w tym roku. 

Komentarze

  1. Dużo wspaniałych czytelniczych chwil przed Tobą. Świetne.🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Mauzoleum Thomasa Arnolda to świetna książka. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Motyl nocy tylko, ciekawy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile lektur. Dobrego czytania! PS "Pandora" to książka, którą mam na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to będzie co czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, mnóstwo ciekawych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, dorodne stosiki :) Miałam okazję przeczytać "Mauzoleum" i odsłuchać "Maxima Culpa".
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawe tytuły! Żadnej z tych książek nie czytałam, ale "Mauzoleum" czeka na półce na swoją kolej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ile ciekawych i różnorodnych książek na tych stosikach! Sama nie znam żadnej z nich i w sumie żadnej nie mam w planach, ale Tobie życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.