Kulturowe podsumowanie marca i kwietnia 2023

Dość dawno mnie tu nie było, jednak ostatnio dużo rzeczy mi się skumulowało. Miałam sporo pracy, w dodatku po drodze wydarzyło się jeszcze kilka rzeczy, które sprawiły, że blogowanie było ostatnią rzeczą, o której myślałam. Jednak książki, kultura i rękodzieło były moją odskocznią, co pomogło mi przetrwać ostatnie tygodnie. Dlatego uznałam, że powrót do regularnego pisania dobrze zacząć od podsumowania tego co udało mi się przeczytać i obejrzeć. 


Jeżeli chodzi o książki to przeczytałam: 

  • "Dar krwi", S. T. Gibson, 
  • "Chorągiew Michała Anioła", Adam Przechrzta,
  • "Stop prawa", Brandon Sanderson, 
  • "The Atlas Six. Wiedza zabija" Olivie Blake
DNFy:
  • "Ballada o lutniku", Wiktor Paskow
Obejrzane seriale: 
  • "Nowy Eden" - 1 sezon,
  • "The Good Doctor" - 1 sezon; 2 sezon, odcinki: 1 - 14
  • "You" - 4 sezon
Jak widać niewiele tego jak na 2 miesiące. Jednak czasem zdarzają się takie tygodnie, w trakcie których są ważniejsze rzeczy niż czytanie czy oglądanie czegokolwiek. Jednak maj zapowiada się już nieco lżej, więc mam nadzieję, że będę mieć więcej przestrzeni na to by spędzić czas sama ze sobą. 

Komentarze

  1. Fajnie, że wróciłaś. Życzę wielu chwil dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię podsumowania, ale czekam na rozwinięcie tematu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że jesteś, życzę więcej czasu na blogowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ważne, by w ogóle czytać, a ilość nie ma znaczenia. Czasami po prostu nie ma na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję owocnych miesięcy.
    Mam w planach "the Good Doctor"

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasamie trudno o skupienie, bo życie niesie ze sobą wiele wyzwań.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę spokojnego maja i byś mogła znaleźć czas na wszystko co lubisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serial YOU również obejrzałem, wszystkie sezony póki co, chyba ma być jeszcze 5 ostatni. Chciałbym przeczytać Stop Prawa Sandersona.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.