Książki, które przygarnęłam w ciągu ostatniego miesiąca.

Witajcie, 
w przeciągu ostatniego miesiąca przybyło mi nieco książek i chciałabym Wam pokazać jakie powieści zasiliły moje regały. A, że jest tego trochę, to może od razu przejdźmy do rzeczy. 

Stosik 1:


1. "Żarna niebios", Maja Lidia Kossakowska, 
2. "Zakon mimów", Samantha Shannon, 
3. "Pieśń jutra", Samantha Shannon, 
4. "Koniec maskarady", Samantha Shannon, 
5. "Wszyscy jesteśmy łotrami", A. Foody, Ch. L. Herman, 
6. "Dłoń Króla Słońca", J. T. Greathouse, 
7. "Rzeźnia numer pięć", Kurt Vonnegut, 
8. "Dziewiąty dom", Leigh Bardugo, 
9. "Dni ostatnie", Brian Evenson
 
10. "Legendy Archeonu. Strach stary i nowy", Thomas Arnold, 
11. "Cztery muzy", Sophie Haydock,
12. "Mroczny zew", Maciej Liziniewicz, 
13."Historia pszczół", Maja Lunde, 
14. "Miasto niebiańskiego ognia", Cassandra Clare, 
15. "Miasto zagubionych dusz", Cassandra Clare, 
16. "Zagłada w Innswich", Edward Lee, 
17. "Sinobrody", Kurt Vonnegut, 
18. "Odyseja kosmiczna 2001", Arthur C. Clarke, 
19. "Sydonia. Słowo się rzekło", Elżbieta Cherezińska, 
20. "Idiota", Fiodor Dostojewski, 
21. "Kroniki Amberu", Roger Zelazny


22. "Król bezmiarów", Feliks W. Kres, 
23. "Grombelardzka legenda", Feliks W. Kres, 
24. "Czas zaślepionych", Marcin Halski, 
25. "Zamknij wszystkie drzwi", Riley Sager,
26. "Opowieść o dwóch miastach", Charles Dickens, 
27. "Pamięć wszystkich słów. Opowieści z meekhańskiego pogranicza", Robert M. Wegner, 
28. "Każde martwe marzenie", Robert M. Wegner, 
29. "Legion. Wiele żywotów Stephena Leedsa." Brandon Sanderson, 
30. "Zbudzone furie", Richard Morgan, 
31. "Odmieniec", Victor LaValle, 
32. "Zgromadzenie żeńskie z Diuny", B. Herbert, K. J. Anderson, 
33. "Abominacja", Dan Simmons

Uff...
Moje książkowe zakupu w zeszłym miesiącu okazały się dużo większe niż przypuszczałam - a w drodze do mnie jest jeszcze kilka książek. I chyba pora przestać się oszukiwać co do tego, że to nie jest nałóg. 

Komentarze

  1. Kossakowskiej - czytałem - Rudą Sforę, a Cherezińskiej z kolei bardzo dużo. Mam wykupione e - booki właśnie Cherezińskiej na Kindle 3 - między innymi "Turniej Cieni". Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile ciekawych pozycji! "Cztery muzy" Haydock mam w planach. Czytałam "Opowieść o dwóch miastach" Dickensa, to piękna, mądra opowieść. A "Sydonię" Cherezińskiej właśnie poznaję w wersji powieściowej, bo samą bohaterkę znam dobrze, to postać z historii mojego regionu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej, ale Tobie życzę satysfakcjonującej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele ciekawych pozycji, niektóre już czytałam np. "Rzeźnia nr 5".

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne stosiki! Kilku książek zazdroszczę. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo zakupowe! :) Czytałam książki Shannon, Cztery muzy oraz Zamknij wszystkie drzwi :) O reszcie chętnie poczytam więcej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.