Chwalipost książkowy - czyli moje najnowsze zakupy.

Ostatni mój chwalipost z książkowymi zakupami opublikowałam ponad miesiąc temu, a przez ten czas uzbierało mi się całkiem sporo książek, które sobie kupiłam. Dzisiaj chciałabym Wam je w końcu pokazać.

Stosik 1:

  • "Komornik. Arena dłużnikow #1", Michał Gołkowski, 
  • "Finał", Stephanie Garber,
  • "Wiedźmy Kijowa", Łada Łuzina,
  • "Minuta przed północą", Vladimir Wolf, 
  • "Niebo ze stali. Opowieści z meekhańskiego pogranicza", Robert M. Wagner, 
  • "Stop prawa", Brandon Sanderson, 
  • "Cienie tożsamości", Brandon Sanderson, 
  • "Żałobne opaski", Brandon Sanderson, 
  • "Zaginiony metal", Brandon Sanderson
 Stosik 2:

  • "Cienie nocnego targu", Cassandra Clare i in.,
  • "Kroniki Bane'a", Cassandra Clare i in., 
  • "Królowa mroku i powietrza", Cassandra Clare, 
  • "Władca cieni", Cassandra Clare, 
  • "Pani noc", Cassandra Clare, 
  • "Narodziny bohatera", Jin Jong, 
  • "Czarne słońce", Rebecca Roanhorse,
Stosik 3:


  • "Śmierć mrocznego Lorda", Laurell K. Hamilton, 
  • "Pod osłoną nocy", Sarah Waters, 
  • "Złodziejka", Sarah Waters,
  • "W domu snów", Carmen Maria Machado, 
  • "Ścieżka sztyletów", Robert Jordan,
  • "Dech zimy", Robert Jordan, 
  • "Bramy domu umarłych", Steven Erikson,
  • "Złodziejka książek", Markus Zusak, 
  • "Atlas zbuntowany", Ayn Rand
Na chwilę obecną to by było na tyle, jeżeli chodzi o nowości, w które się zaopatrzyłam. Znacie którąś z powyższych książek? 

Komentarze

  1. Nie znam niestety żadnej, pozdrawiam po 4 minutowym szybkim spacerze w świetle Księżyca ;-) . Miłej lektury, Ja obecnie siedzę nad podręcznikami i bibliotecznymi. Poczekam na recenzje :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana tych książek jest rzeczywiście sporo, ale jak wiadomo, książek nigdy za dużo. Niestety nie znam żadnej, ale życzę Ci samych wspaniałych emocji podczas czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - może być co najwyżej za mało miejsca na książki. :)

      Usuń
  3. Jakie cudowne stosiki. Uwielbiam takowe oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię je oglądać, nie tylko u siebie na półkach, ale też na blogach innych.

      Usuń
  4. Sporo tego! Lubię czytać książki Cassandry Clare.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i te stosy książek bardzo mnie cieszą.
      A książki Cassandry Clare świetnie sprawdzają się u mnie jak potrzebuję czegoś na odmóżdżenie.

      Usuń
  5. Faktycznie sporo tego wyszło, ale jak to z książkami... ciągle ich za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - mało, może być co najwyżej miejsca na książki. ;)

      Usuń
  6. Ładne stosy, widzę nawet wydania w kilku tomach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już znam i lubię autora to zdarza mi sie kupować jego książki w kilku sztukach - tym bardziej jeżeli znajduję kilka tomów serii w promocji. :D

      Usuń
  7. Oczywiście, Wegnera i Sandersona też uwielbiam oraz polecam. A Wiedźmy Kijowa mi się podobały, ale były trochę zbyt chaotyczne, by znaleźć się na mojej kupce hitów. Będę czytać kolejne książki z tej serii, żeby się przekonać, czy autorka robi postępy warsztatowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wagner i Sanderson to w moim przypadku must read i mam nadzieję, że szybko znajdę czas na te książki. Co do "Wiedźm Kijowa" to jestem bardzo ciekawa jak je odbiorę.

      Usuń
  8. No tak, to ja napiszę, że niemal wszystkie książki ze wszystkich Twoich stosów mam w planach. :D Czytałam "Kroniki Bane'a", a z "Finałem" właśnie dotarłam do połowy książki. ;)
    Zawsze miło jak książek jest więcej niż mniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no proszę jak w tym przypadku świetnie się zgrałyśmy.

      Usuń
  9. Znam Złodziejkę książek - świetna powieść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie słyszałam i dlatego w końcu zdecydowałam się ją kupić.

      Usuń
  10. Ile cudowności. Osobiście z serią Mistborn jestem na bieżąco. Cudowna. Cassandra Clere mi nie podeszła. "Atlas Zagubionych" musi również zagościć na mojej półce. Życzę miłej lektury.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dopiero jestem na "Bohaterze wieków", ale mam nadzieję, że w tym roku sięgnę również po książki ze stosików z notki.

      Usuń
  11. Super stosiki, kocham Złodziejkę książek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnej, ale bardzo chciałabym przeczytać książki Sarah Waters, bo czytałam kiedyś "Ktoś we mnie" tej autorki i bardzo ją polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jakie duże stosiki, z ciekawymi i obszernymi książkami ;). Nie znam żadnej z nich, ale jedna koleżanka bardzo mi polecała "Złodziejkę książek" - ciekawa jestem jak Ty ocenisz tę powieść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa jak ją odbiorę - chociaż trochę boję się, że się zawiodę, bo po wielu pozytywnych opiniach siłą rzeczy nastawiłam się na naprawdę świetną lekturę.

      Usuń
  14. Czytałam Finał i uważam, że to bardzo dobre zakończenie całego cyklu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze słyszeć - mam nadzieję, że mnie też nie zawiedzie.

      Usuń
  15. Żadnej z tych książek ni znam, ale my chyba czytujemy raczej inną literaturę :) Życzę Ci wielu ciekawych książek w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zdobycze! Udanej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.