Kolejny książkowy chwalipost.

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami informacją o książkach, które do mnie ostatnio przyszły. Jest tego całkiem sporo, chociaż w tym miesiącu czekam jeszcze na kilka nowości i wznowień, więc niebawem pewnie będzie kolejny stosik. ;)

A przechodząc do rzeczy to ostatnio mój księgozbiór wzbogaciły takie książki jak: 

  • "Legenda", S. Garber, 
  • "Łańcuch ze złota" oraz "Łańcuch z żelaza", C. Clare, 
  • "TECH. Krytyka rozwoju środowiska technologicznego." J. Białek, 
  • "Miasto upadłych aniołów.", C. Clarem
  • "Nie nazywaj tego kultem. Sekta NXIVM -seksualne niewolnictwo amerykańskiego show- biznesu". S. Berman, 
  • "Duchy nocy kupały" praca zbiorowa,
  • "Przywiązanie w psychoterapii", D. J. Wallin, 
  • "Regulacja emocji w psychoterapii. Podręcznik praktyka", R. L. Leahy, D. Tirch, L. A. Napolitano

  •  "Uległość", M. Houellebecq,
  • "Kozioł ofiarny", D. du Maurier, 
  • "Korona mieczy", R. Jordan, 
  • "Mapa wnętrza", Stephen Graham Jones, 
  • "Ring Shot", P. Djeli Clark, 
  • "Koko", Peter Strelaub, 
  • "Mroczna materia", Blake Crouch.
Niektóre z moich nabytków to dość opasłe tomiszcza i naprawdę nie wiem kiedy uda mi się z nimi wyrobić - myślę, że na przerwę świąteczną lub na ferie, kiedy będę mieć więcej czasu. Tymczasem dajcie znać czy coś z moich stosików Was zainteresowało.

Komentarze

  1. Wszystkie są ciekawe. Czekam na recenzje. Niegdyś lubiłem czytywać książki spod szyldu GWP. Genialne, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GWP te ma ciekawe książki. Nawet mam kilka w domu, bo czasem znajdę u nich coś o interesującej mnie tematyce.

      Usuń
  2. I książki z WUJ . W czasie poprzedniego bloga - IL 1 - miałem recenzenckie właśnie z Wydawnictwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, ale bardziej historyczne i przekrojowe :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie aktualnie ciekawią psychologiczne tematy, więc myślę, że będę coraz więcej skupiać się właśnie na psychologicznych publikacjach, chociaż fantastyki i literatury grozy też pewnie sobie nie odpuszczę.

      Usuń
  3. Tak po samym tytule trudno stwierdzić, czy mnie coś zainteresowało, ale jestem ciekawa recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moją uwagę zwróciły dwie książki z Wydawnictwa UJ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy stosik. "Legenda" super, a "Kozioł ofiarny" zahacza o moje czytelnicze plany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie chwaliposty bo zawsze znajduje w nich coś dla siebie ;) Tutaj raz znalazłam kilka pozycji ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. "Duchy nocy kupały" brzmi(ą) ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.