Kolejny chwalipost. :)

Kiedy tworzyłam ostatni chwalipost z książkami, szło do mnie kolejnych kilka książek, które chcę Wam dzisiaj pokazać. 


A zatem zaczynamy od góry: 
  • "Nora Latin", Sara Bergmark Elfgren, 
  • "Baśniowa opowieść", Stephen King,
  • "Inteligencja emocjonalna", Daniel Goleman, 
  • "Emocje i nastrój", Daniel Jerzy Żyżniewski, 
  • "Zdrada ciała. Psychologia lęku i rozpaczy", Alexander Lowen,
  • "Przedsionek piekła", Agnieszka Czerwińskaa,
  • "Pożerca", E. Raj,
  • "Deman", Artur Urbanowicz
  • "Natura umysłów. Jak zrozumieć świadomość", Daniel C. Dennett
Jestem ogromnie ciekawa każdej z tych książek i mam nadzieję, że na żadnej z nich się nie zawiodę. Jak zwykle dajcie znać czy znacie którąś z powyższych pozycji i czy macie ochotę jakąś z nich przeczytać. 

Komentarze

  1. Chętnie przeczytabym twoją opinię o Naturze zmysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Golemana czytałem - bardzo ciekawa, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy dodało post - byłem zaspany, ale Golemana czytałem jakiś czas temu. Pozdrawiam po 14 minutach na większych zakupach. Miłego tygodnia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik. Również mam kilka zaprezentowanych tutaj tytułów. Jestem zachwycona książką Deman. Uwielbiam wydanie wydawnictwa Vesper. Wkrótce będą ją czytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nową książkę Artura Urbanowicza również posiadam. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo Urbanowicz i King, na te książki mam chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny stosik. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale Kinga na pewno przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kojarzę jedynie "Inteligencję emocjonalną" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naturę umysłów i Inteligencję emocjonalną z ciekawością bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat nie znam żadnej z tych książek i żadnej nie mam w planach... Ale chętnie o nich przeczytam, jeśli będziesz recenzować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiedziałam, że Baśniowa Opowieść jest aż tak sporych rozmiarów. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na recenzje :) czytałam kiedyś o inteligencji emocjonalnej inną książkę i bardzo mnie zaciekawił ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tę o inteligencji emocjonalnej chętnie bym przeczytała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam Baśniową opowieść i chociaż Kinga wolę w bardziej przyziemnym wydaniu, to całkiem mi się podobała ta historia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.