Czytelnicze podsumowanie miesiąca.

Sierpień i początek września były dla mnie bardzo intensywne i stresujące. Jednak mam nadzieję, że teraz będę w stanie bardziej normalnie funkcjonować.


Mój powrót z krótkiej przerwy w blogowaniu chciałabym zacząć od podsumowania sierpnia. A w poprzednim miesiącu przeczytałam: 


Chciałabym napisać, że mam nadzieję na to, że wrzesień będzie lepszy, ale z tym to może być różnie. Mam jednak w planach napisać Wam w najbliższym czasie o kilku ciekawych książkach. 

Komentarze

  1. Więc czekam na następny post. Moim zdaniem - wynik całkiem dobry. Pozdrowienia przesyłam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ufam, że wrzesień będzie lepszy. Tego ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę bardziej udanego miesiąca.
    Ostatnio zwróciłam uwagę na książki Sandersona. Może to będzie moje odkrycie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego we wrześniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wierzę, że będzie dobrze! Trzymam kciuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że do nas wróciłaś. Życząc zaczytanego września.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech wrzesień będzie dla Ciebie równie (albo i bardziej zaczytany) i niech Ci przyniesie też nieco spokoju i mniej stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo książek przeczytałaś, z resztą nawet jedna w miesiącu to już coś, ważne żeby ogólnie znaleźć czas na czytanie, a wiem że często jest z tym trudno 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci udanego czytelniczo września :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry wynik! Ja przeczytałam 5 książek ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.