Stosik z końca czerwca i pierwszej połowy lipca 2022r.

 Witajcie, 

dzisiaj mały chwalipost z książkami, które ostatnio zasiliły moją biblioteczkę. Kupiłam kilka ciekawych powieści i mam nadzieję, że również i Wy znajdziecie coś dla siebie. 

  • "Mroczne Wybrzeża", Danielle L. Jensen, 
  • "Mroczne niebo", Danielle L. Jensen, 
  • "Pozłacany wąż", Danielle L. Jensen, 
  • "Nigdy", Ken Follet, 
  • "Słowiański horror", - zbiór opowiadań,
  • "Wakacje wśród duchów", - zbiór opowiadań
  • "Czekanie na smoka", John M. Ford

  • "Przyszła na Sarnath zagłada", H. P. Lovecraft, 
  • "Zimowe nawiedzenie", Dam Simmons, 
  • "Terror", Dan Simmons, 
  • "Dzieci nocy", Dam Simmons, 
  • "Szkło, śnieg i jabłka oraz inne historie", Neil Gaiman, 
  • "Lucyfer" (trzeci tom), Mike Carey. 
Jak pisałam ten post dotarło do mnie, że do zestawienia nie załapały się aż 4 książki, o których zapomniałam podczas robienia zdjęć. A mianowicie: "Superniania kontra trzyletni Antoś.", A Golus; "Świadkowie Roswell. Kulisy największej rządowej mistyfikacji"T.J. Carey'a oraz D. R. Schmitt'a; "Nadzieja od zwierząt", Agnieszki Kucmister oraz "Samotny mściciel", Karen Lynch. 

Jest tego trochę i chyba najbardziej nie mogę się doczekać momentu, aż sięgnę po którąś z książek Simmonsa - którego zresztą coraz więcej na moim regale.

Komentarze

  1. Bez wątpienia, czeka Cię wiele wspaniałych chwil z książką. Świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Słowiański horror"... To brzmi ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że Twój stosik bardzo mi się podoba, na niejedną książkę z przyjemnością bym się rzuciła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nudzić się nie będziesz z takimi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cały stosik bym podkradł. Ja w nocy dokończyłem "Biegunów" Tokarczuk. Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tu jest różności! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spory stosik, ja na razie pracuję nad tym, by zmniejszyć ilość czekających na przeczytanie książek, więc ograniczam zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.