Harry Potter w cudownym wydaniu.

 Witajcie, 

przez jakiś czas zastanawiałam się nad zakupem zagranicznych wydań książek, które w jakiś sposób są bliskie mojemu sercu. Mam w planach np. zakup ilustrowanej Sagi Księżycowej, która od jakiegoś czasu mnie kusi. Jednak wcześniej zdecydowałam się na kupno anglojęzycznej wersji książki pt. "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" i dziś chcę Wam pokazać kilka zdjęć wydania tej książki...










Ogromnie podoba mi się to jak została wydana ta książka i bardzo bym chciała, żeby na polskim rynku były książki, które są tak wydane. Póki co pozostaje mi wyszukiwać zagraniczne wydania, które będą ozdobą mojej biblioteczki i nie tylko. Dajcie znać jak podoba się Wam to wydanie Harrego Pottera. 


Komentarze

  1. Harry Potter to jednak nie moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc daję znać - bardzo mi się podobają takie wydania. Na naszym rodzimym rynku takowych brakuje. Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne wydanie. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te wydanie. Teraz zbieram kasę na drugi tom. Szkoda, że u nas jeszcze tak nie wydają książek, aczkolwiek widać po np,, Dłoń Króla Słońca", że zaczynamy doganiać pomalutku zagraniczne pięknie wydania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zbieram na kolejny tom...chociaż chyba chciałabym sobie w końcu kupić ilustrowane zagraniczne wydanie Sagi Księżycowej. I obiecałam sobie, że jak wyjdzie mi zmiana pracy to sobie w nagrodę sprezentuję którąś z powyższych rzeczy.
      I faktycznie - na szczęście na naszym rynku w końcu coś się zaczyna zmieniać i książki są wydawane coraz piękniej. :)

      Usuń
  6. Piękne wydanie! Nie mam w zwyczaju, dublowania książek, ale gdybym jeszcze nie miała tej serii, to pokusiłabym się o zakup!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow jaka piękna książka, cudowne wydanie, też bym taką chciała 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się - odkąd zobaczyłam to wydanie w internetach to długo zbierałam się do jego zakupu. :)

      Usuń
  8. Faktycznie przepiękne wydanie. Aż mi się taki marzy na prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się...mnie marzy się w prezencie wiele pięknie wydanych książek. Chociaż znając życie sama będę musiała sobie je sprezentować.

      Usuń
  9. Inne wydanie czeka u mnie na półce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeszcze dwa inne wydania na półce...ale to chyba wynik mojego dziwactwa. ;)

      Usuń
  10. Widziałam już to wydanie i ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.