TBR na najbliższy czas.

 Witajcie, 

dawno nie robiłam tak zwanego tbr, bo zazwyczaj nie udało mi się trzymać planu. Jednak ostatnio uzbierało mi się kilka książek do przeczytania na już, które chciałabym Wam pokazać. Część z nich już czytam, a część chcę zrecenzować jeszcze na wakacjach, więc mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać w ciągu kilku najbliższych tygodni. A oto one: 




  1. "Księga nad księgami. Midrasze", Paweł Śpiewak, 
  2. "Superniania kontra trzyletni Antoś. Jak telewizja uczy wychowywać dzieci.", Anna Golus,
  3. "The Outrage", William Hussey, 
  4. "Wakacje z duchami" - zbiór opowiadań, 
  5.  "Rzeczy ulotne", Neil Gaiman, 
  6. "Szkoła luster", Ewa Stachniak
Aktualnie czytam książkę o Superniani, "Szkołę luster" i "The Outrage" - tę ostatnią powinnam skończyć najszybciej. 

Nie wiem czy coś nie popsuje mi szyków i moje plany nie ulegną delikatnej zmianie. Jednak mimo wszystko  mam nadzieję, że większość z tych książek przeczytam podczas letnich miesięcy. 

Komentarze

  1. Zbiór "Wakacje z duchami" czytałam. Bardzo przyjemny. Udanej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jest szansa, że się na nim nie zawiodę. :)

      Usuń
  2. Miłej lektury :-) . Ja w wakacje, jak i w upały, odpoczywam od książek :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za wypełnienie TBR-u

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwyciło mnie samo wydanie Szkoły luster. Niebawem zabieram się za tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - wydanie jest bardzo ładne, a sama książka napisana jest pięknym językiem. Póki co bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że nie zmieni się to w trakcie lektury.

      Usuń
  5. Będę czekała na recenzję "Szkoły luster" i "Wakacji z duchami".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że uda mi się z nimi uporać w miarę sprawnie. :) - zresztą tak jak pisałam "Szkoła luster" jest jedną z książek, którą aktualnie czytam, więc jest szansa, że jej recenzja pojawi się stosunkowo szybko.

      Usuń
  6. Żadnej nie mam w planach, ale będę czekać na Twoje recenzje. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Wakacje z duchami" zaintrygowały mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Szkoła luster" mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanej lektury :) Wakacje z duchami - ten tytuł kojarzy mi się ze starym serialem dla dzieci, ale zbiór opowiadań to chyba coś innego :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.