Książki, które ostatnio zasiliły moją biblioteczkę.

 Witajcie, 

dzisiaj nadszedł czas na chwalipost o książkach, które ostatnio zasiliły moją domową biblioteczkę. Jest tego trochę więc po prostu przejdźmy do rzeczy.


Stosik pierwszy:

  • "Komornik", Michał Gołkowski, 
  • "Komornik. Rewers", Michał Gołkowski, 
  • "Komornik. Kant", Michał Gołkowski, 
  • "Empuzjon", Olga Tokarczuk, 
  • "Fabryka os", Iain Banks,
  • "Z mgły zrodzony", Brandon Sanderson, 
  • "Studnia wstąpienia", Brandon Sanderson",
  • "Bohater wieków", Brandon Sanderson, 
  • "Jestem legendą", Richard Matheson, 
  • "Drood", Dan Simmons
Stosik drugi:



  • "Tajemnica EdwinaDrooda", Charles Dickens, 
  • "Zew nocnego ptaka", Robert McCammon
  • "Perswazje", Jane Austen, 
  • "Szkoła luster", Ewa Stachniak, 
Z powyższych stosików aktualnie czytam "Szkołę luster" Ewy Stachniak (poza tym nadal czytam "Wichrowe Wzgórza" i "Bezświt"). Mam też nadzieję, że dość szybko znajdę czas również na inne książki, które Wam pokazuję w tej notce. Tymczasem dajcie znać czy z powyższych powieści coś szczególnie przykuło Waszą uwagę. 

Komentarze

  1. Ewa Stachniak - znana mi z czasów Imperium Lektur 1. Pozdrawiam serdecznie i czekam na recenzje. .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że już czytałeś coś tej autorki. A co do recenzji to jak tylko przeczytam "Szkołę luster" to na pewno coś o niej napiszę.

      Usuń
  2. Drugi stosik zdecydowanie wpisuje się w mój gust czytelniczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tytuły. Teraz tylko potrzeba czasu i weny czytelnicze, j by poznać te wszystkie historię, które są ukryte na kartach każdej z książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena jest - fajnie by było, jakby doba się rozciągnęła i sił starczyło. ;)

      Usuń
  4. Szkoła luster najbardziej mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezłe grubaski niektóre ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - myślę, że to one uprzyjemnią mi nie jeden jesienny i/lub zimowy wieczór. :D

      Usuń
  6. Miłej lektury :) niektóre tomy całkiem obszerne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest co czytać! :) Również muszę się zaopatrzyć w jakieś lektury na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stosiki ;) Empozjum zakupiłam na czytnik, mąż już po lekturze i twierdzi, że warto. Mnie chwilowo bardziej ciągnie, by zapoznać się w końcu z twórczością Sandersona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tu kilka książek, które bardzo chcę przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  10. Za każdym, gdy widzę książki Sandersona, czuję się odrobinę przerażona ^^ Ogólnie sporo cegiełek Ci się nazbierało!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sanderson i "Perswazje"! ♥ Aż Ci zazdroszczę! ;) W najbliższym czasie na pewno nie zabraknie Ci lektur. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.