Kolejni nowi mieszkańcy mojej biblioteczki.

Witajcie, 
ostatni stosik z książkami, które zasiliły moją biblioteczkę był gdzieś w zeszłym miesiącu. Dlatego też stwierdziłam, że najwyższy czas, żeby przedstawić Wam kolejne książki, które zasiliły mój regał. A zatem nowymi mieszkańcami w mojej domowej biblioteczce są: 


  • "Bez serca", Marissa Meyer, 
  • "Moja kuzynka Rachela", Daphne du Maurier, 
  • "Małe kobietki", Louisa May Alcott,
  • "Upadek Hyperiona", Dan Simmons, 
  • "Endymion", Dan Simmons, 
  • "Triumf Endymiona", Dan Simmons
  • "Północna granica. Księga całości. Tom 1", Feliks W. Kres, 
  • "Córka króla piratów", Tricia Levenseller, 
  • "Gomora", Artur Nowak, Stanisław Obirek, 
  • "Starożytna Grecja. Od prehistorii do czasów hellenistycznych", Thomas R. Martin
  • "Zadra", Krzysztof Piskorski, 
  • "Czterdzieści i cztery", Krzystof Piskorski, 
  • "Cienioryt", Krzysztof Piskorski
Jest tego troszkę, ale i tak ostatnio się ograniczam jeżeli chodzi o kupowanie książek. Niemniej jednak nie do końca umiem powstrzymać się od książkowych zakupów- tym bardziej, że mam jeszcze kilka ciekawych książek na oku.

Dajcie znać czy coś Was szczególnie zainteresowało. A może już coś czytaliście i możecie polecić przeczytać w pierwszej kolejności?

Komentarze

  1. Nie znam żadnej z tych książek, więc tym bardziej czekam na Twoje ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że z czasem napiszę o wszystkich tych książkach - najszybciej pewnie sięgnę po trzy pierwsze, bo to one w tej chwili najbardziej mnie kuszą.

      Usuń
  2. Dan Simmons mnie ciekawi, jedną już jego książkę przeczytałam "Terror" i bardzo mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W "Terror" też mam w planach i również chciałabym mieć go na swojej półce. W ogóle jestem bardzo ciekawa twórczości tego autora, bo wydaje się pisać książki świetnie wpisujące się w mój czytelniczy gust.

      Usuń
  3. Thomasa R. Martina mam w wersji papierowej - ale o Starożytnym Rzymie. Mam ją i często do niej wracam. Teraz czytam "Krótką Historię Anglii". Serdecznie pozdrawiam :-) . Czekam na recenzję. Zwłaszcza książki o Grecji :-) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tą o starożytnym Rzymie tez chciałabym sięgnąć. W ogóle przez "Pieśń o Achillesie" odblokowało mi się zainteresowanie starożytnością, więc pewnie w najbliższym czasie będę sięgać po więcej książek dotyczących tych czasów lub takich, które są nimi inspirowane.

      Usuń
  4. Super zakupy❤ Mnie korci przeczytanie Małych Kobietek 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też - szczególnie w tym wydaniu ze Świata Książki.

      Usuń
    2. Ja bardzo polecam! Lekturę fajne jest uzupełnić filmem z 2019 roku z Saoirse Ronan i Timothée Chalametem. Jest dostępny na Netfliksie 😊

      Usuń
  5. Spora kolekcja. Będzie będzie miała co czytać na dłuższy czas. Znam tylko jedna pozycję,, Małe kobietki". Mnie bardzo przypadła do gustu. Pozdrawiam cieplutko ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ilość to myślę, że tak na 2 - 3 miesięcy powinna mi starczyć. Chociaż raczej tych wszystkich książek nie przeczytam w ciągu najbliższych tygodni, ale raczej będę przeplatać z innymi książkami, które mam w domu. :)

      Usuń
  6. Książki Dana Simmonsa wydają się intrygujące!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzy pierwsze czytałam i bardzo mi się podobały :) Przyjemnych lektur! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo z tych dwóch stosików trzy pierwsze kuszą mnie chyba najbardziej. :)

      Usuń
  8. "Moja kuzynka Rachela" i "Małe kobietki": świetne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle ciekawe zdobycze! Ja znam tylko dwie książki z tych stosików - "Małe kobietki" i Moja kuzynka Rachela". Obie mi się podobały, choć każda z innego powodu ;). Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam "Gomorę". I "Sodomę", przy czym jeszcze żadnej nie czytałam. Kiedyś na pewno sięgnę po coś z serii butikowej, bo aż się oczy do niej śmieją.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno czytałam Małe Kobietki i podobała mi się ta powieść, chociaż film bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak treściowo, ale wizualnie pięknie wydane książki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Super nowości u Ciebie, czekam na Twe opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małe kobietki mam też na swoim stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie, kiedy ktoś ma pasje i się nią dzieli. Zbiory na pewno warte uwagi, chociaż sama w książkach obecnie mało siedzę. Kiedyś jak byłam mniejsza, młodsza w czasach szkolnych i studenckich - dużo czytałam. Dzisiaj jakoś no... wstyd przyznać, ale przełamać się nie mogę - sama nawet nie wiem czemu. A czytanie pobudza wyobraźnię i kreuje nasz świat.
    Coś muszę w sobie pod tym kątem zmienić.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie pozycje są mi nieznane i w sumie każdą chętnie kiedyś poznam ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre to niezłe grubaski :) Nic nie czytałam z tych pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym w końcu zapoznać się z książkami Dana Simmonsa.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.