Dwa małe stosiki na koniec roku.

Witajcie, 
dzisiaj chciałabym Wam pokazać to co ostatnio zasiliło moją biblioteczkę. Jak na mnie nie ma tego wiele, ale gdy piszę tą notkę część książek jest jeszcze w drodze i załapią się na kolejny post na ten temat. 

Zatem poniżej macie stosik pierwszy: 
 
  • "Dzieci Diuny", Frank Herbert,
  • "Nieugięta" Karen Lynch", 
  • "Azyl" Karen Lynch, 
  • "Mechaniczny książę", Cassandra Clare, 
  • "Mechaniczna księżniczka", Cassandra Clare,
  • "Prochy Babilonu", James S. A. Corey, 
  • "Księga Drogi i Dobra", Lao Tzu; napisała na nowo Ursula LeGuin
Poza tym kupiłam sobie także: 

  • "Leonardo da Vinci", Walter Isaacson,
  • "Echo przyszłych wypadków", James Islington, 
  • "Najwspanialsze widowisko świata", Richard Dawkins,
  • "Opowieść przodka. Pielgrzymka do początków życia", Richard Dawkins, Yan Wong
Dajcie znać czy szczególnie Was coś zainteresowało. A może już coś czytaliście i możecie podzielić się opinią? 

Komentarze

  1. Cassandry Clare czytałem coś w czasach istnienia Imperium Lektur 1. Była to książka biblioteczna. A stosiki imponujące, chyba bym je wszystkie przeczytał :-) . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stosik. Wszystkie książki dosyć pokaźnych rozmiarów, więc będzie co czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie powiedziałabym, że takie małe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosiki są naprawdę pokaźnych rozmiarów, miłego czytania!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak będę szukać książki fantastycznej to niewątpliwie najpierw odwiedzę Twój blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy stosik. Dobrej lektury! "Leonardo da Vinci": ta pozycja mnie zainteresowała szczególnie. Chętnie bym do niej zajrzała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacne zbiory. Ciekawią mnie chociażby propozycje spod pióra Cassandry Clare.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe tytuły. Szczegolnie zainteresował mnie Leonardo da Vinci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że kupiłaś baaardzo grube książki. :) Jestem ciekawa Twoich wrażeń. Jeszcze żadnej z tych książek nie czytałam, najbardziej kusi mnie Dawkins.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałabym chyba Dawkinsa, choć z moim tempem czytania (wiecznie za mało czasu) skończyłabym go może w przyszłym roku. To znaczy w kolejnym, 2023 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stosiki małe, ale za to książki potężne :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają wspaniale! Echo czeka już na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przedstawionych wyżej tytułów, mam w posiadaniu - Niwugietą. Jestem ciekawa czy mnie zachwyci, albo chociaż wpisze w gust. Casaandre Claire coś tam czytałam, ale mi średnio podszedł jej styl.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.