Proste, chociaż ekstrawaganckie kartki.

Ostatnio znowu wróciłam do robienia kartek i zaczęłam eksperymentować z papierami i dodatkami, które mam w swojej kolekcji. Wciąż pociąga mnie prostota i minimalizm, bo uważam, że ciekawym papierem i ewentualnie niewielką ilością dodatków można wiele zdziałać. 


Podobno to talent, bo nie każdy potrafi się ograniczyć do kilku elementów. Jednak ja wciąż nie potrafię zrobić bogato zdobionej kartki i jeżeli już planuję takową zrobić to najpierw szukam inspiracji. Natomiast proste wzory przychodzą mi jakoś łatwiej. 



Jeżeli chodzi o powyższe kartki to niedawno wygrzebałam zestaw papierów, którego chyba już nie ma w sprzedaży. Było mi go strasznie szkoda ruszać, ale już od dawna miałam ochotę zrobić z niego użytek. Kartki, które zrobiłam na żywo wyglądają bardzo ładnie, ale niestety zdjęcia nie oddają ich charakteru, bo ten papier w kwiatowy wzór odbija światło, przez co ciężko mu zrobić zdjęcia. Także mimo najszczerszych chęci obawiam się, że jednak nie jestem w stanie zrobić. Mimo to postanowiłam je zrobić sobie na pamiątkę, gdy kartki znajdą już swoich nowych właścicieli. 

P. S. Jeżeli chodzi o książki to myślę, że następna recenzja będzie już niebawem...mam nadzieję, że najpóźniej pojutrze. 

Komentarze

  1. Super, że Ci się chce je robić, fajna pasja

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawał dobrej roboty. Serdecznie pozdrawiam. Prezentuje się bardzo ładnie :) Też kiedyś podobne wykonywałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealnie wpasowują się w mój gust. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Jedyne co bym zmieniła to ta kratka, na białą czystą kartę, jak podczas narodzin dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, ta z napisem "moc życzeń" podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja przyjaciółka też sama robi kartki przeróżne i nie ukrywam, że to są najpiękniejsze kartki, które otrzymuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kartki! Faktycznie ten papier wygląda nietypowo, ciekawa jestem jak się prezentuje na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, super widzieć u Ciebie takie twórcze działania, bo sama raz na jakiś czas kartkuję :) I znam to zostawianie pięknych papierów na kiedyś, bo szkoda użyć :)) Ale ostatnio zaczynam z nich korzystać i cieszy mnie to tworzenie bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.