Nawilżający żel do mycia twarzy z kwasem hialuronowym, Apis Natural Cosmetics,

Ostatnio bardzo dużo rozpisywałam się o książkach i nabrałam coraz większej ochoty do powrócenia, do pisania również o kosmetykach. Dlatego też chciałabym Wam nieco opowiedzieć o żelu do mycia twarzy, który teraz używam, a mianowicie o nawilżającym żelu do mycia twarzy z kwasem hialuronowym z Apis Natural Cosmetics

Jest to łagodny żel do mycia twarzy o delikatnej formule, który ma za zadanie dogłębnie oczyścić skórę z wszelkich zanieczyszczeń. Ze względu na obecność kwasu hialuronowego ma też wpływać na poprawę nawilżenia skóry. Składniki zawarte w powyższym produkcie mają też działać łagodząco, nadając cerze łagodny i zdrowy wygląd.

Cena: od ok. 30 zł. - chociaż znajdowałam różne ceny, więc warto szukać promocji.
Pojemność: 300 ml

Od żelu do mycia twarzy wymagam głównie tego, aby oczyszczał skórę twarzy i jej nie podrażniał. Mile widziana jest również dobra wydajność w rozsądnej cenie. Jednakże za dobry produkt jestem w stanie czasem zapłacić nieco więcej. 

Jeżeli chodzi o powyższy żel to używam go już od kilku miesięcy i musze powiedzieć, że dość dobrze działa na moją skórę, która jest oczyszczona i przygotowana na pielęgnację. Jednak czymś co mnie irytowało na początku był fakt, że ten produkt słabo się pieni - chociaż na szczęście w moim przypadku to kwestia przyzwyczajenia się do tej cechy powyższego żelu. Niewątpliwą zaletą jest wydajność, która moim zdaniem jest całkiem dobra - ja nie potrzebuję dużej ilości powyższego kosmetyku, aby uporać się z zanieczyszczeniami na swojej skórze. Zatem u mnie ten żel dość dobrze się sprawdza. 

Jeżeli chodzi o skład to prezentuje się on następująco: 

Aqua, Cocamidopropyl Betaine, PEG 120, Methyl Glucose Dioleate. Xanthan Gum, Sodium Hyaluronate, Aloe Extract, D-phantenol, Glycyrrhiza Glabra Root Extract, Phonoxyethanol, Parfum. 

Dajcie znać czy znacie już tą markę i czy używaliście z niej jakieś kosmetyki.


Komentarze

  1. Moja Mama używa czegoś podobnego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że może być przydatny. Zastanowię się nad kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marka znana mi tylko z widzenia, ale wiem że mają dobre kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. O Apis słyszałem i czytałem parę recenzji, ale używam innej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tej marki ani żelu. Może kiedyś go sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale skład nie bardzo mnie przekonał :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy nic z tej marki, ale bardzo lubię kosmetyki z kwasem hialuronowym, więc myślę, że polubiłabym ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Markę znam, ale nie używałam, ale skoro polecasz - czemu nie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tego żelu. Unikam PEG-ów, więc nie wiem, czy się na niego skuszę, ale cieszę się, że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.