Kartki okolicznościowe dla Mam z okazji Dnia Matki.

 Witajcie, 

dzisiaj przychodzę do Was z notką, której już dawno u mnie nie było. Chciałabym dzisiaj pokazać Wam kartki okolicznościowe dla Mamy z okazji Dnia Matki. Lubię minimalizm w swoich pracach dlatego nie są bardzo zdobne, ale mi się podobają. 

Tak w ogóle powoli przekonuje się do robienia kartek na prostokątnej bazie. Bo do tej pory większość kartek, które robiłam była na bazie kwadratu. Dajcie znać czy któraś wpadła Wam w oko.







Komentarze

  1. Piękne są! Z chęcią bym kupiła, ale moja mama nie przepada za takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ja często dodaję bliskim do prezentu takie zrobione przez siebie kartki z życzeniami. Mam nadzieję, że są dla nich świetną pamiątką.

      Usuń
  2. Jakie piękne! Małe cuda sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Gratuluję talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, bo fajne, ale Dzień Matki jest co roku, więc żal, gdyby za rok ktoś wyrzucił stare by nabyć nowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz...są też sentymentalne osoby, które tak jak ja zbierają sobie takie rzeczy. Ja do tej pory mam pudło z kartkami, które dostałam na urodziny, imieniny czy święta. Poza tym mam też zachomikowane kartki ze ślubu. I raczej nie pomyślałabym, żeby wyrzucić kartki, które dostałam - szczególnie te ręcznie robione.

      Usuń
  5. Bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie te kartki się prezentują na Dzień matki. Idealny czas na publikację tych prac.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ciekawie się prezentują i jakie kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.