Stos książkowy z ostatnich tygodni.

 Witajcie, 

dzisiaj chciałam pokazać Wam kilka książek, które ostatnio przygarnęłam (czyt. kupiłam). Część z nich pokazywałam Wam na blogu Stalowych Czytaczy, jednak od tego czasu pojawiło się u mnie kilka nowych. A to wszystko przez wyprzedaż na stronie wydawnictwa Sonia Draga, gdzie książki dorwałam za niespełna 10zł. Ale zacznijmy od początku...czyli od najstarszych nabytków.



W skład powyższego stosiku wchodzą:
  • Cormac McCarthy, "To nie jest kraj dla starych ludzi",
  • Kirstn J. Sollee, "Polowanie na wiedźmy. Kronika kobiet niepodporządkowanych"
  • Therese Bohman, "Ta druga"
  • James Essinger, "Algorytm Ady"
  • Ali Smith, "Jesień".


Natomiast w skład powyższego stosiku wchodzą: 

  • Krzysztof Haladyn, "Cyfrak"
  • Krzysztof Haladyn, "Cyfrak. Antywirus",
  • Yoko Ogawa, "Grobowa cisza, żałobny zgiełk"
  • Volker Kutcher, "Komisarz Gereon Rath. Śliska sprawa",
  • Danuta Chlupova, "Organista z martwej wsi"

A poniżej jest moje zamówienie z Sonia Draga. Za książki zapłaciłam niecałe 10 zł, a audiobooki były za niecałe 5 zł. Myślę, że wśród tych książek znajdzie się kilka perełek - zresztą sami zobaczcie:

  • "Instytut młodych naukowców", Matthew Pearl (audiobook), 
  • "Zjawa" Michael Punke, (audiobook),
  • "Cienie śmierci", Sam Christer,
  • "Opactwo stu grzechów", Marcello Simoni, 
  • "Opactwo stu zbrodni", Marcello Simoni,
  • "Fotograf", Garance Le Caisne,
  • "Złodzieje książek", Matthew Pearl, 
  • "Cień Poego", Matthew Pearl, 
  • "Zbuntowana królowa", Michelle Moran,
  • "Mapa nieba", Felix J. Palma
Dodatkowo uzupełniłam sobie książki Matthew Pearla, które kupiłam w antykwariatach na Allegro. 


A są nimi: 
  • "Zagadka Dickensa"
  • "Klub Dantego", 
  • "Instytut młodych naukowców" - chciałam mieć tą książkę w papierowej wersji i udało mi się ją dorwać dopiero po tym jak kupiłam sobie ją w wersji audio. Dlatego myślę, że jak będę o niej pisać na blogu to może przy okazji zorganizuję jakieś rozdanie. ;). 
Ostatnimi książkami, które chcę Wam dziś pokazać są: 
  • "Ja nie mam duszy. Sprawa Barbary Ubryk, uwięzionej zakonnicy, której historią żyła cała Polska", Natalia Budzyńska, 
  • "W górach szaleństwa", H. P. Lovecraft

Jak widzicie trochę mi się uzbierało tych nowości i nie mogę się doczekać szczególnie lektury "Mapy nieba" i książek Pearla. Tymczasem dajcie znać czy Was coś zainteresowało z tych moich stosików. 

Komentarze

  1. Ile książek. Jestem pod wielkim wrażeniem! Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że nie zawiodę się na żadnej z tych książek. :)

      Usuń
  2. Jest co czytać. Satysfakcji z lektury życzę. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak i mam nadzieję, że faktycznie będę zadowolona z lektury. :)

      Usuń
  3. Masz niezłe zapasy, zima Ci nie będzie straszna ;) Przyjemnych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - obecnie nie mam co narzekać na wybór jeżeli chodzi o książki, które czekają na przeczytanie.

      Usuń
  4. Nic tylko czytać! Swoją drogą co do Cormaca... już jakiś czas temu przeczytałam "Drogę" i do dzisiaj nie wyszłam z szoku, w jaki wprowadziła mnie ta książka. Może właśnie przyszedł czas na "To nie jest kraj dla starych ludzi"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, "Droga" to książka, którą pamięta się długie lata po jej przeczytaniu, a emocje wywołane tą historią naprawdę długo trzymają człowieka. A po "To nie jest kraj dla starych ludzi" na pewno sięgnę, ale jeszcze nie otrząsnęłam się po "Drodze". Jednak biorąc pod uwagę, że książki Cormaca są coraz ciężej dostępne to wolałam się zaopatrzyć i w tą jego książkę.

      Usuń
  5. Nie znam ani jednego z tych tytułów! Tyle czytam, a nigdy nie da się być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że co miesiąc wydaje się tyle wspaniałych książek, że ciężko jest przeczytać wszystko - niestety trzeba robić selekcję.

      Usuń
  6. To nie jest kraj dla starych ludzi widziałam film i zrobił wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tej historii jeszcze nie znam, ale po tym co dostałam w "Drodze" jestem w stanie sobie wyobrazić, że i "To nie jest kraj dla starych ludzi" robi wrażenie zarówno w książkowej, jak i w filmowej wersji.

      Usuń
    2. Droga mnie rozwaliła, ale książka, filmu w tym przypadku nie widziałam.

      Usuń
    3. Ja też tak miałam po tej książce. Do tej pory wracam do niej myślami. I również nie widziałam filmu, ale mam go w planach, ale jak na razie jeszcze nie doszłam do końca do siebie po przeczytaniu książki.

      Usuń
  7. Ile świetnych tytułów! Będziesz miała co czytać na najbliższe miesiące, życzę miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na brak książek do czytania nie mam co narzekać. :)

      Usuń
  8. Sporo tych książek, myślałam, że to ja mam duży stos nowych zdobyczy, a tu się okazuje, że jest mały w porównaniu z Twoim ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja jak podsumowałam wszystkie nowe książki to też się zdziwiłam, że tyle tego mi się nazbierało. :)

      Usuń
  9. Sporo tego, za cały zeszły rok bym tyle nie uzbierała ;)
    "Polowanie na wiedźmy" brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - trochę mi się nazbierało. Ale w sumie dobra promocja była i niczego nie żałuję. ;)

      Usuń
  10. Super stosik. Cormaca czytałam Drogę i całkiem mi się podobała ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak "Droga" to świetna książka. Nawet o niej pisałam niedawno.

      Usuń
  11. Ale przepiękne stosiki! Czekam na recenzję "Polowania na wiedźmy". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że "Polowanie na wiedźmy" pojawi się za jakiś czas. :)

      Usuń
  12. Kilka tytułów mnie zainteresowało. Czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dość szybko po nie sięgnę. Zresztą "Klub Dantego" już czytam i myślę, że recenzja pojawi się już w przyszłym tygodniu.

      Usuń
  13. Nie czytałam żadnej z nich, ale te z przedostatniego zdjęcia wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat czytam jedną z tych, z tego przedostatniego zdjęcia. :)

      Usuń
  14. Naprawdę spory stosik książek :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem i już nie mogę się doczekać, aż je przeczytam. :)

      Usuń
  15. Znam i lubię To nie jest kraj dla starych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "To nie jest kraj dla starych ludzi" jeszcze przede mną, ale po tym co dostałam w "Drodze" to przypuszczam, że zrobi na mnie spore wrażenie.

      Usuń
  16. Świetne tytułu do ciebie trafiły. Sama planuję niebawem dorwać ,,Jesień".
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz. Ciekawa jestem jak odbierzemy tą książkę. :)

      Usuń
  17. Niezły stosik i kilka tytułów mnie zaintrygowało, ale też mam sporo książek "do przeczytania". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lista książek do przeczytania zwykle jest długa u każdego mola książkowego, więc znam ten ból. :)

      Usuń
  18. Obfite zakupy. Na takich promocjach można się czasem obłowić. :) Szczególnie zainteresowała mnie zaś książka "W górach szaleństwa". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - czasem sama się dziwię co udaje mi się upolować w całkiem niezłych cenach. Też jestem ciekawa "W górach szaleństwa" i mam nadzieję, że szybko znadę dla niej czas.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.