Ostatnie zdobycze książkowe w tym roku.

 Witajcie, 

dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje ostatnie w tym roku zdobycze książkowe, które nazbierały mi się dość szybko od ostatniego stosiku. Mam w planach, że przynamniej do lutego nie zrobię książkowych zakupów, ale jeżeli o to chodzi to akurat u mnie z tym różnie bywa. 

To niesamowite, że znowu uzbierało mi się aż tyle książek w tak krótkim czasie, ale nałóg nie wybiera.😅 Ale do rzeczy...




  1. Charlie N. Holmberg, "Papierowy mag",
  2. Charlie N. Holmberg, "Szklany mag",
  3. Rolf Bauerdick, "Cyganie. Spotkania z nielubianym narodem"
  4. Ayaan Hirsi Ali, "Heretyczka",
  5. Stanisław Obirek w rozmowie z Arturem Nowakiem, "Wąska ścieżka. Dlaczego odszedłem z Kościoła."
  6. Dawid Wallace - Wells, "Ziemia nie do życia. Nasza planeta po globalnym ociepleniu"
  7. Swietłana Aleksijewicz, "Czarnobylska modlitwa. Kronika przyszłości"
  1. Cormac McCarthy, "Droga", 
  2. Marsha Mehran, "Zupa z granatów", 
  3. Marsha Mehran, "Woda różana i chleb na sodzie", 
  4. Elvira Seminara, "Nieprzyzwoite", 
  5. Marita De Sterck, "Zakwitające dziewczęta", 
  6. Mario Puzo, "Ojciec chrzestny", 
  7. Stephanie Meyer, "Życie i śmierć. Zmierzch opowiedziany na nowo"

  1. Richard Dawkins, "Bóg urojony" - coś co już dawno chciałam przeczytać.
  2. Armin Navabi, "Dlaczego Bóg nie istnieje? Czyli proste odpowiedzi na 20 najczęstszych argumentów za istnieniem Boga."
  3. Wiktor Paskow, "Ballada o lutniku",
  4. Willim Golding, "Władca much", 
  5. Agata Romaniuk, "Z miłości? To współczuję", 
  6. V. S. Ramachandran, "Neuronauka o podstawach człowieczeństwa. O czym mówi mózg?"
Kiedy już porobiłam sobie zdjęcia to uświadomiłam sobie, że do stosu nie załapała się Biblia, którą też ostatnio kupiłam. Zdecydowałam się na Biblię poznańską wydaną przez wydawnictwo Świętego Pawła. Mam ambitny plan przeczytania całego Pisma Świętego i może nawet porównam sobie to tłumaczenie z Biblią Tysiąclecia, z której do tej pory korzystałam. No zobaczymy co mi z tego wyjdzie, chociaż przypuszczam, że to zajęcie na lata. 

Dajcie znać czy Wy również zrobiliście sobie książkowe prezenty na mikołajki lub pod choinkę:). A może to Mikołaj lub Gwiazdka Wam je przyniosła? 

~*~

Tymczasem chciałabym Was zaprosić na grupę powiązaną z blogiem: https://www.facebook.com/groups/1516309375091466
Poza tematami związanymi z książkami i kulturą chciałabym publikować tam treści związane z psychologią, pedagogiką i kryminologią. Myślę, że nie zabraknie tam również lżejszych tematów lifestylowych. 

Komentarze

  1. Bardzo interesujący stos książek zdobyłaś. Sam miałem coś pozdobywać do czytania na Święta, ale covid pokrzyżował mi wszelkie plany. Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że jak najszybciej wszystko wróci do normy. A książki zawsze można pozdobywać później.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Spory stosik, będziesz miała co czytać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) i jeszcze mąż zamówił mi kilka książek w ramach spóźnionego świątecznego prezentu, więc w styczniu też będę mogła się czym pochwalić:)

      Usuń
  3. Wow. Czytając twoje posty ze zdobyczami, dochodzę do wniosku, że nie jest ze wcale nie mam nałogu ;).
    Kupiłam sobie książkę na Mikołajki o de mnie dla mnie. Z Amazona. Do tej pory nie doszła. Zamawiałam na początku listopada. Taki pech.



    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli chyba jednak muszę się zastanowić nad sobą i nieco powściągnąć swój książkowy zakupocholizm. ;). Żeby jeszcze było tak łatwo zrobić jak powiedzieć. ;D

      Usuń
  4. "Czarnobylską modlitwę" i "Balladę o lutniku" chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i już nie mogę się doczekać jak po nie sięgnę, chociaż pewnie może zejść trochę czasu zanim się doczekają na swoją kolej.

      Usuń
  5. Szklany Mag i Papierowy Mag to książki, które zdecydowanie chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że to Ci się uda i również Ci się spodobają.

      Usuń
  6. Papierowego i Szklanego Maga również mam w planach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne stosiki <3 Plan również zacny - podziwiam. I czekam na opinię o 6 z 3 zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    https://subjektiv-buch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stosiki, takie różnorodne ;). Znam z nich kilka książek - "Wodę różaną i chleb na sodzie", "Zupę z granatów" oraz "Z miłości? To współczuję". Dwie pierwsze podobały mi się, choć po ich lekturze czułam niedosyt. Trzecia z kolei zrobiła na mnie wrażenie, ale nie dowiedziałam się z niej niczego nowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga i Władca much wyrwały mnie z butów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.