Własny stosik książkowy.

 Hej, 

ostatnio przyszło do mnie sporo interesujących książek, które chciałabym Wam pokazać. O niektórych już Wam pisałam (będziecie je mieli podlinkowane), a o innych jeszcze pewnie nie raz Wam wspomnę. 


Książki z powyższego zdjęcia:
  • Meg Elison, "Księga bezimiennej akuszerki"
  • Haruki Murakami, "Pierwsza osoba liczby mnogiej",
  • Robert J. Ackerman, "Wyrosnąć z DDA. Wsparcie dla dorosłych córek alkoholików",
  • Jessie Burton, "Wyzwanie"

Powiem Wam szczerze, że nie mogę się doczekać, jak przeczytam te trzy ostatnie książki. Są tak piękne wydane, że ma się ochotę od razu po nie sięgnąć. 


Poza tym udało mi się dokupić kilka komiksów, z dwóch serii, które lubię: 

  • B. Willingham i inni, "Baśnie. Marsz drewnianych żołnierzyków"
  • B. Willingham i inni, "Baśnie. Cztery pory roku"
  • B. Willingham i inni, "Baśnie. Strony rodzinne"
  • B. Willingham i inni, "Baśnie. Arabskie noce."
  • J. Hill, G. Rodriguez, "Locke&Key. Łamigłówki"
  • J. Hill, G. Rodriguez, "Locke&Key. Korona cieni",
  • J. Hill, G. Rodriguez, "Locke&Key.  Klucze do królestwa"
  • J. Hill, G. Rodriguez, "Locke&Key. Wskazówki.",
  • J. Hill, G. Rodriguez, "Locke&Key. Alfa i Omega".
Jeżeli chodzi o te komiksy nawiązujące do baśni to widzę, że niestety są coraz trudniej dostępne. Mam tylko nadzieję, że dostanę w miarę całą serię - trzecia część jest teraz właściwie niemożliwa do dostania, ale mam nadzieję, że dorwę ją jak tylko się pojawi. W innym wypadku będę musiała się pogodzić z luką:(. 

Co do Locke&Key to cieszę się, że ją mam. Druga część długo była ciężka do zdobycia, jednak kilka dni temu pojawiła się na Bonito i sobie ją zgarnęłam. Myślę, że jak skończę czytać tą serię komiksów to w końcu wezmę się za serial. 

Standardowo dajcie znać czy coś Was zainteresowało. A może już coś czytaliście. 

3majcie się zdrowo:)

Komentarze

  1. Pierwszy stosik... widzę same ciekawy tytuły. I Murakami, które już dawno nie czytałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego Murakamiego ze stosiku właśnie czytam. Jest to moje pierwsze spotkanie z twórczością autora i jak na razie jest całkiem nieźle. Ale o tym pewnie w jednej z najbliższych notek ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale zainteresowała mnie "Wyrosnąć z DDA. Wsparcie dla dorosłych córek alkoholików'. Ciekawa tematyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tematyka faktycznie ciekawa - sama pisałam pracę magisterską o DDA i do tej pory mam słabość do tego tematu i raz na jakiś czas sięgam po jakąś publikację, żeby sobie odświeżyć temat.

      Usuń
  3. Miłej lektury życzą. Na pewno kilka tytułów chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).
      A które książki Cię najbardziej zainteresowały?

      Usuń
  4. Dużo fajnych książek, będziesz miała co czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To koniecznie napisz po przeczytaniu, jak się mają komiksy Locke & Key do serialu, jestem ciekawa, czy lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę. Jak już się uporam zarówno z komiksami, jak również serialem.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Mnie też ciekawi - tym bardziej, że pisałam na ten temat pracę magisterską:)

      Usuń
  7. Różnorodna tematyka, więc na pewno nie będziesz się nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości na Twoich półkach. Mnie akurat interesuje tylko "Śnieżna siostra", ale to raczej w kontekście ewentualnego prezentu dla siostrzeńca. Pozostałe publikacje to niekoniecznie moje klimaty. Ale Tobie życzę miłego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będę się nudzić przy tych książkach. Jeżeli chodzi o "Śnieżną siostrę" i inne świąteczne książki to zamierzam przeczytać je w najbliższym czasie i jak się uda to wspomnę o nich jeszcze przed Bożym Narodzeniem.

      Usuń
  9. Wyznanie mam już na półce, za to czytałam Śnieżną siostrę i pierwszy tom Lock&Key! Zazdroszczę bardzo pozostałych tomów, bo też zbieram się z serialem, aż dorwę kontynuacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę doczekać się jak sięgnę po "Śnieżną siostrę" i inne książki z tego stosiku. Zresztą mam w domu mnóstwo cudownych książek. Tylko kwestia znalezienia czasu na ich przeczytanie:). Co do "Locke&Key" to niesamowicie się cieszę, że udało mi się upolować wszystkie tomy, bo szczególnie drugi jest ciężkodostępny.

      Usuń
  10. Też jestem bardzo ciekawa, jak się mają komiksy "Locke&Key" do serialu (który mnie niestety nie zachwycił :P ), także również czekam na taki wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to widzę, że będę musiała potraktować temat priorytetowo:). Myślę, że z komiksami pójdzie dość szybko, a serial pewnie też dość szybko pochłonę :)

      Usuń
  11. Ciekawe pozycje. Nie wiedziałam, że ,,Wyzwanie" jest tak obszerną książką.

    Książki jak narkotyk


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też nie zdawałam sobie z tego sprawy, ale mi to nie przeszkadza o ile okaże się dobre:)

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.