Czytelnicze podsumowanie listopada.

Listopad nieubłaganie dobiega końca, a śnieg za oknem daje znać, że ten rok też zaraz się skończy. Jednak zanim koniec roku to chcę zająć się czytelniczym podsumowaniem miesiąca, a ten który się właśnie kończy tak jak październik był dla mnie łaskawy pod względem przeczytanych książek. 



A przeczytałam:

1. Meg Elison, "Księga bezimiennej akuszerki"

2. Haruki Murakami, "Pierwsza osoba liczby pojedynczej"

3. Kiran Millwood Hargrave, "Kobiety z Vardo",

4. Joe Hill, Gabriel Rodriguez, "Locke&Key. Łamigłówki",

5. Jakub Ćwiek i inni, "Upiorne święta",

6. Berenika Tern, "Księga Run. Jak wykorzystać potęgę znaków runicznych?"

7. Tomasz Owsiany, "Kraj naprawdę i na niby. Reportaże z Gujany Francuskiej",

8. K. E. Russel, "Moja mroczna Vanesso", 

9. Lisa Letessier, "Kłamstwo w związku. Odejść czy zostać?"


Bardzo się cieszę, że udało mi się przeczytać tyle książek i mam nadzieję, że przyszły miesiąc również mnie nie zawiedzie i mimo przygotowań do świąt dam radę:). 

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. Własna satysfakcja jest najlepsza. Z tych książek czytałam tylko ,,Moja mroczna Vanesso".

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po "Moją mroczną Vanessę" sięgnęłam właściwie tylko dzięki recenzjom tej książki na blogach i YT. Myślę, że niebawem opublikuję o niej notkę.

      Usuń
  2. Rewelacja! Świetny wynik, jednak żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i bardzo się cieszę, że udało mi się tyle przeczytać. A co do książek, to zainteresowała Cię któraś z tych co przeczytałam, czy raczej nie Twoje klimaty?

      Usuń
  3. Faktycznie, zaczytany miesiąc za Tobą ;). Ja mam w planach jedną z Twoich listopadowych lektur - "Kobiety z Vardo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że kolejne też takie będą:). A "Kobiety z Vardo" moim zdaniem są świetne i bardzo warto po nie sięgnąć.

      Usuń
    2. I tego Ci życzę ;)
      Właśnie wiele osób mi poleca tę książkę, a po opisie i Twojej recenzji widzę, że to moje klimaty czytelnicze.

      Usuń
    3. W takim razie mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać tą książkę.

      Usuń
  4. Świetny wynik! Gratulacje! Ja osobiście bardzo się cieszę, że ten miesiąc już się kończy i nawet przygotowania do świąt, za którymi nie przepadam będą milsze od listopada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      I chyba każdy ma takie miesiące, że cieszy się, że się kończą. Takie życie. Mam nadzieję, że grudzień będzie dla Ciebie lepszy.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe wydają się te książki, niestety nie przeczytałam żadnej z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie większość z nich była ciekawa. Szczególnie zapadły mi w pamięć "Kobiety z Vardo"

      Usuń
  6. Imponujący wynik! Ja kolejny miesiąc nie mam czym się pochwalić niestety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:).
      I jeżeli chodzi o czytanie to niestety zdarza się, że są rzeczy ważniejsze, więc uważam, że nie ma czym się przejmować;)

      Usuń
  7. Gratuluję :) u mnie jedynie trzy tytuły ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze to dobre nawet 3 książki - w końcu to nie wyścigi, a czytanie ma być przyjemnością:)

      Usuń
  8. Naprawdę świetny wynik :D U mnie były to zaledwie dwie skromne pozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam właśnie upiornych świąt- jestem ciekawa tego zbioru opowiadań...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki…ech. Byle do Świąt;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną dłuższy czas "chodził" ten zbiór opowiadań, ale na szczęście w końcu zaspokoiłam swoją ciekawość i na szczęście się nie zawiodłam.

      Usuń
  10. Wow, imponujący wynik! I Murakami! Który przecież do łatwych nie należy...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.