Październikowy stosik książkowy.

 Witajcie, 

ostatnio pisałam dużo opinii o książkach, zatem dziś postanowiłam wziąć się za lżejszy post. Ostatnio przyszło do mnie kilka książek i chciałabym Wam pokazać to co do mnie przyszło.


1. J. Steinbeck, "Myszy i ludzie",
2. Li Hao, "Powrót do domu"
3. J. Steinbeck, "Grona gniewu"
4. P. Pullman, "Tajemna wspólnota"
5. J. P. Ruraz, "Historia Korei"
6. P. Lymbery, I. Oakeshott, "Farmagedon. Rzeczywisty koszt taniego mięsa" 

Dajcie znać czy znacie już którąś z powyższych publikacji lub czy coś szczególnie Was ciekawi. 

Komentarze

  1. Ja od dawna mam ochotę na Grona Gniewu, ale zawsze jest mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi pewnie na razie też nie, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się po nie sięgnąć.

      Usuń
  2. Kiedyś czytałam Myszy i ludzie. Dobra książka ze wstrząsającym zakończeniem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie już nie mogę się jej doczekać, bo czasem lubię sięgać po tego typu książki.

      Usuń
  3. Świetny ten stosik, niestety nie czytałam żadnej z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnej z tych książek nie czytałam. Udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej z powyższych książek nawet nie kojarzę. Natomiast moją uwagę szczególnie przyciągnął utwór "Myszy i ludzie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać o swoich wrażeniach z lektury jak tylko przeczytam tą książkę:)

      Usuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale ciekawi mnie twórczość Steinbecka, z którą będę chciała zaznajomić się kiedyś bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o tym autorze słyszałam już od dawna i postanowiłam, że warto mieć Jego książki pod ręką, bo zamierzam po nie sięgnąć - mam nadzieję, że wcześniej niż później.

      Usuń
  7. Super książki do ciebie trafiły. Planuję od dawna przeczytać Farmagedon oraz Myszy i Ludzie. Ciekawi mnie też książka Pullmana.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farmagedon właśnie czytam, a "Myszy i ludzie" mam w dość bliskich planach czytelniczych:)

      Usuń
  8. Wstyd się przyznać ale ja myszy i ludzi nie czytałam jeszcze....

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszy i ludzie planują przeczytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie czytałam żadnej z tych książek. Choć sprawdziłam streszczenie "Tajemnica wspólnota" i może być ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, chociaż z tą serią czekam na moment, jak wyjdą wszystkie części - zdaje się, że prawdopodobnie w przyszłym roku wyjdzie ostatnia.

      Usuń
  11. Nie znam żadnej z powyższych książek, ale najbardziej intryguje mnie "Powrót do domu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też jestem ciekawa tej książki - tym bardziej, że to koreańska poezja:)

      Usuń
  12. Nie znam ale myślę, że mogą być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - a przynajmniej mam taką nadzieję, że mnie nie zawiodą.

      Usuń
  13. "Myszy i ludzie" to książka, którą chcę przeczytać od dawna, a jeszcze tego nie zrobiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam jeszcze książek tych autorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Steinbeck i Pullman - zdecydowanie chciałabym przeczytać! Z tym pierwszym panem mam wielką potrzebę pierwszego spotkania, a z tym drugim kolejnego po lekturze "Mrocznych materii". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po "Mrocznych materiach" sięgam po Pullmana właściwie w ciemno:)

      Usuń
  16. Pierwszy raz spotykam się z tymi tytułami, ale nie mówię, że ostatni ;-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.