Kilka nowych kartek z okazji imienin i urodzin + jedna z okazji Dnia Matki

Najlepiej tworzy mi się kartki na kwadratowej bazie do kartek i takowych prac mam w domu najwięcej. Jednak jakiś czas temu postanowiłam wyjść z twórczej strefy komfortu i zaczęłam tworzyć również kartki na prostokątnej bazie, a do prac na kwadracie podejść nieco inaczej niż do tej pory - chociażby przez próbowanie innych rzeczy lub wykorzystanie innych papierów do scrapbookingu niż zazwyczaj. 

Ostatnio zrobiłam więc trochę prac na prostokącie i chociaż poszczególne wzory wymagają jeszcze nieco dopracowania, ale myślę, że są znośne. 










Jeżeli chodzi o kwadratowe kartki to ostatnio powstały dwie bardzo minimalistyczne: 





Dużo kartek robię w stylu Santoro, który jest jednym z moich ulubionych, chociaż wiem, że powoli muszę jeszcze bardziej chodzić ze strefy komfortu, aby zwiększyć różnorodność swoich prac.

Komentarze

  1. Jakie piękne są te kartki. Prawdziwe perełki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo za otwarcie na nowe formy, zawsze warto uczyć się czegoś nowego i rozwijać warsztat. Mi szczególnie spodobała się druga karteczka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te karteczki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne te kartki, szczególnie te kwadratowe prezentują się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesienna urodzinowa jakoś najbardziej wpadła mi w oko! Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze są te kartki. Zwłaszcza te ze zwierzętami.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Patrząc na prostokątne, uważam, że wyjście ze strefy komfortu opłaciło się. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.