Kolejny stos.

Witajcie, 
ostatnio znowu przyszło mi kilka książek, które chcę Wam pokazać. Nie o wszystkich zamierzam pisać na blogu, ale być może te, które nie doczekają się notki również Was zainteresują. 



1. J. Wais, "Bracia Grimm i Siostra Śmierć", 
2. J. Wais, "Gilgamesz i Psyche", 
3. J. Wais, "Szekspir 401 trzy miłości"
4. J. Wais, "Ścieżki baśni" 
5. S. Kelby, "Jak to zrobić w Lightroomie Classic?"


6. J. Harris, "Czekolada", - planuję ponownie przeczytać :)
7. S. Collins, "Ballada Ptaków i Węży",
8. Y. Rahman, "Czego Ci nie mówię"
9. R. Ryziński, "Moje życie jest moje",
10. P. Tobin, P. Kowalski, "Wiedźmin. Klątwa kruków",
11. A. Motyka, M. Strychowska, "Wiedźmin. Córka płomienia."

W ogóle jeżeli chodzi o książki, po które sięgam coraz częściej wychodzę ze swojej strefy komfortu - o czym świadczy chociażby to, że częściej sięgam po komiksy. 

Dajcie znać czy coś znacie i co Was zainteresowało:)

Komentarze

  1. Nie znam żadnego z tych tytułów. Życzę miłej lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam dawno temu "Czekoladę". Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Zamierzam do niej wrócić i jak dobrze pójdzie poznać kontynuacje:)

      Usuń
  3. Słyszałam o Moje życie jest moje i całkiem poważnie rozważam kiedyś lekturę ;) A poza ytm na pewno muszę się niedługo zaopatrzyć w Balladę ptaków i węży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Moje życie jest moje" właśnie czytam i jest całkiem ok. Poza tym "Ballada ptaków i węży" to coś co warto mieć na półce jeżeli się lubi "Igrzyska śmierci".

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.