Kartki z okazji Pierwszej Komunii Świętej.

Lubię tworzyć minimalistyczne kartki. A takie okazje jak Pierwsza Komunia Święta moim zdaniem sprzyjają minimalizmowi, a w szczególności jasnym kolorom. Swego czasu kartki zarówno z okazji Komunii Świętej jak i Chrztu Świętego robiłam w stylu, w którym dominowała biel - która w takich okazjach jakby jest naturalnym wyborem. Jednak ostatnio przełamałam się w tej kwestii i wpuściłam do swoich prac nieco koloru. Zresztą sami zobaczcie...


















Jeżeli chodzi o kartki z okazji Chrztu Św. i Komunii Św. to jeszcze czeka mnie sporo samorozwoju jeżeli chodzi o ogarnięcie tego tematu w pracach. Ale i tak już jest mały postęp w stosunku do tego co było. 

Dajcie znać czy coś Wam się spodobało :). 

Komentarze

  1. Czwarta i piąta kartka mi się spodobała. Też lubię minimalizm.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne! Zazdroszczę talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Mój chrześniak przystępuje do Komunii Świętej za rok to już wiem, do kogo zgłosić się po kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki są wspaniałe, brawo Ty! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.