Kartki na różne okazje.

Jedną z rzeczy, która mnie uspokaja jest rękodzieło. Najczęściej robię kartki, chociaż czasem sięgam również po inne techniki niż scrapbooking. Dzisiaj chcę Wam pokazać kilka kartek, które zrobiłam w ostatnim czasie na różne okazje.  Tą drugą można jeszcze dodatkowo nieco spersonalizować chociażby przez dodanie napisu. 























Lubię minimalizm jeżeli chodzi o kartki, chociaż od jakiegoś czasu uczę się dodawać więcej elementów do swoich prac. Mam nadzieję, że nauczę się robić bogate kartki i wyrobię sobie intuicję na tyle, żeby wiedzieć jak nie przesadzić. Chciałabym też w końcu pójść na jakieś warsztaty, ale póki co muszą się zmienić okoliczności przyrody. 

Komentarze

  1. Wszystkie karteczki są śliczne. Nie potrafiłabym wybrać tej, która podoba mi się najbardziej, bo każda skradła moje serce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne kartki. Podziwiam, gratuluję i zazdroszczę talentu. Ja bym nie miała ani umiejętności, ani cierpliwości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coraz piękniejsze ci te kartki wychodzą. Te w starszym stylu najbardziej mi się podobają.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, oryginalne kartki! Cały czas lubię wysyłać kartki.... na święta... z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.