Gdzie możecie mnie złapać?

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do miejsc, które tworzę w sieci. Są to miejsca, które stają się mi coraz bliższe i chciałabym się nimi z Wami podzielić. Mam nadzieję, że zajrzycie i pozostawicie po sobie jakiś ślad - każdy komentarz czy polubienie jest dla mnie bardzo ważne, bo dodaje motywacji do dalszego tworzenia. 

Pixabay

Jest to strona z darmowymi zdjęciami, na którą i ja zaczęłam wrzucać swoje fotografie. Część z nich możecie kojarzyć np. z bloga, ale są też zupełnie nowe :). Tam możecie poczęstować się moimi zdjęciami w zamian, za które możecie postawić mi kawę. Zatem zapraszam => NataliaTw

W ogóle Pixabay jest świetnym miejscem, z którego możecie wziąć sobie darmowe zdjęcia na swojego bloga:). 

Instagram

W to miejsce być może już Was kiedyś zapraszałam, ale i tak nie mogło tego linku zabraknąć w tym miejscu => Mój Portret.

FanPage. 

Aktualnie prowadzę trzy FanPage - tego bloga, mojego DKK i z moimi pracami. 

A znaleźć i oznaczać mnie możecie przez takie nicki: 

@mojtworczyzakatek, 
@portretmoj, 
@stalowiczytacze

Inne blogi: 

Aktualnie współtworzę bloga Stalowych Czytaczyhttp://stalowiczytacze.blogspot.com/. Jest to blog mojej grupy czytelniczej i będzie mi miło jeśli zajrzycie :). 

Poza tym jakiś czas temu zaczęłam pisać bloga o pedagogice pod linkiem: https://salonpedagogiczny.blogspot.com/

W tym drugim przypadku mam mniej motywacji, bo nie mam tam jeszcze zbudowanej grupy odbiorców. Ale mam nadzieję, że to tylko kwestia czasu. 

To są najważniejsze dla mnie miejsca, w które chcę Was zaprosić. Jeżeli zajrzycie chociaż w jedno z nich to będzie mi miło, a jak zostawicie jakiś ślad po sobie to na pewno będzie, to dla mnie niczym wiatr w żagle. 

A jeżeli prowadzicie jakieś inne miejsca poza blogiem to napiszcie mi namiary w komentarzach, a postaram się Was odwiedzić. 

Komentarze

  1. Widzę, że nie próżnujesz i na pewno się nie nudzisz! Wpadłam na Instagrama, fajne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo aktywna. Sporo tych miejsc do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Instagramie zaczęłam cie obserwować. Cóż dużo nas tam więc trudno wyłapać wszystkich. Zazdroszczę co czasu na tak wiele stron, na których się udzielasz. Ja ledwie daje rade na tym co mam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.