Złamałam się...czyli kwietniowy stos książkowy.

W tym roku miałam postanowienie, żeby nie kupować nowych książek poza tymi kilkoma, na które czekam. Jednak niestety coś poszło nie tak i w mim domu pojawiły się kolejne książki. 




W pierwszym stosie, który zakupiłam w Bonito.pl znalazły się takie książki jak: 


1. J. Galiński, Kratki się pani odbiły",
2. M. Wójcik, "W rodzinie ojca mego", 
3. B. Nacbird, "Sherlock Holmes i sztuka we krwi",
4. A. Dumas, "Hrabia Monte Christo" - 1 i 2 tom,
5. K. Kaplan, "Londyn w czasach Sherlocka Holmesa" 

Kiedy już zrobiłam wcześniejsze zakupu to coś mnie podkusiło i zajrzałam do sklepu wydawnictw Zysk i S-ka i kupiłam sobie kolejne książki: 



1. Harper Lee, "Zabić drozda",
2. Ch. Mieville, Kraken" ,
3. E.A. Ducan, "Niegodziwi święci",
4. Ch. Mieville, "Ostatnie dni nowego Paryża",
5. Emily Bronte, "Wichrowe Wzgórza"


Jeżeli chodzi o "Wichrowe Wzgórza" to mam pewien sentyment do tej książki, bo to właśnie od niej zaczęła się moja miłość do klasyki, a szczególnie do sióstr Bronte i to jest już trzecie wydanie w moim domu...nie pytajcie mnie dlaczego;).

Komentarze

  1. Na pewno nie będziesz się nudzić kochana. Książki na to nie pozwolą. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli zapas zrobiłaś, to teraz należy oddać się tej przyjemności i czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wichrowe wzgórza czytała, aczkolwiek z klasyką jestem trochę na bakier. Ciekawe pozycje na stosie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dokładnie tak samo. Chcę kompletować serię, które już mam, ale zawsze jakaś książka odwróci moją uwagę. Ile ciekawych tytułów tu widzę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. O, dużo klasyki w tym stosiku. Klasykę zawsze warto mieć i czytać więc nie miej wyrzutów sumienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w tym roku trzymam się dzielnie, ale.... Korci mnie coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.