Moja playlista na trudne czasy.

W obecnych okolicznościach przyrody zapewne każdy z nas ma gorsze momenty - i to zwykle dużo częściej niż normalnie. Każdy z nas musi znaleźć na to swój sposób. U mnie są to m. in. książki oferujące chwile zapomnienia, rękodzieło i muzyka. 

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić kilkoma piosenkami, które ostatnio za mną "chodzą" i koją moje nerwy: 

1.Kwiat Jabłoni i Ralph Kamiński, "Wodymidaj" 


2. Daria Zawiałow, "Jeszcze w zielone gramy" 


3. Michał Szpak, "Color of your life"


4. Czesław Śpiewa i Mela Koteluk, "Pieśń o szczęściu" 


5. Małgorzata Kozłowska, Przemysław Zalewski, "Nie ma nie ma Ciebie" 



6. Organek, "Niemiłość" 



7. Kajah, "Wiosna przyjdzie i tak"



Te piosenki mają w sobie coś, co przynosi mi ukojenie i sprawia, że czuję się spokojniejsza. W ogóle piosenki takich artystów jak Mela Koteluk, Daria Zawiałow, Organek czy Kwiat Jabłoni mają w sobie coś, co bardzo odpowiada mojej wrażliwości - niezależnie od tego, czy sytuacja wokół mnie jest trudna czy nie. 

Dajcie znać czy też macie jakąś swoją muzykę, która towarzyszy Wam w ostatnim czasie.

Komentarze

  1. Fajna playlista Ja bardzo lubię słuchać Michała Szpaka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzadko kiedy słucham polskich piosenek (poza Organkiem), zwykle to klasyczny rock albo heavy metal. Aktualnie katuję Motorhead, SoaD, Metallica, Rolling Stones, etc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja odkrywam coraz więcej polskich artystów, których lubię słuchać i jest ich całkiem sporo, czemu sama się czasem dziwię;)

      Usuń
  3. Młynarski jak zawsze dobry na każdy czas, a Daria Zawiałow tak pięknie to śpiewa :)
    Podobnie Mela Koteluk i Czesław Mozil pięknie zaśpiewali wiersz Baczyńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie...lubię teksty Młynarskiego, tak samo jak np. Cygana. A poezje śpiewaną też uwielbiam, więc zazwyczaj takie rzeczy chwytają mnie za serce.

      Usuń
  4. U mnie ostatnio spokojne klasyczne klimaty. Lubię też różne wariacje z pianinem w roli głównej. A po całym dniu z dziećmi, to najczęściej lubię wieczorami słuchać...ciszy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się. Pracuję w szkole i jestem w stanie sobie wyobrazić jak to jest;)

      Usuń
  5. Całkiem przyjemny zestaw utworów do słuchania (szczególnie Michał Szpak i Małgosia Kozłowska z Accantusa) :-)
    Ja słucham dość różnie i to też w zależności od nastroju. Głównie są to jednak ścieżki dźwiękowe z rozmaitych filmów i animacji. Ze swojej strony polecam utwory Yuki Kajiury (np. ścieżka dźwiękowa do anime "Puella Magi Madoka Magica").
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.