Kartki w stylu Santoro.

Witajcie,
ostatnio kupiłam sobie kilka papierów w klimacie Santoro i mając chwile wolnego zrobiłam ostatnio kilka kartek z nowych papierów. 

Kartki z charakterystycznymi laleczkami były jednymi z pierwszych, które robiłam jak zaczynałam z robieniem kartek. Do tej pory kartki wykonane z papierów, z serii Santoro są jednymi z moich ulubionych. Szczególnie mam słabość do tych tworzonych z elementami w 3D. Poniżej macie prace wykonane z myślą o urodzinach: 





Dajcie znać jak podobają się Wam kartki tworzone w tym stylu i czy któraś z powyższych Wam się spodobała:). 

Komentarze

  1. Prześliczne karteczki, te lalunie są niesamowite, nie spotkałam ich wcześniej :D Chyba najbardziej oczarowała mnie ostatnia, chociaż naprawdę trudno wybrać, bo wszystkie są urocze :))
    Pozdrawiam ciepło, agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie do końca mój styl, ale dobrze widzieć twoje kolejne prace. Mają ciekawe kolory.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.