Alice in Wonderland #2

Jeszcze w kwietniu pokazywałam Wam mały zestaw (kartka + pudełeczko), który nawiązywał do Alicji w Krainie Czarów. Pudełeczko już dawno znalazło swój nowy dom i mam nadzieję, że nowa właścicielka jest z niego zadowolona :) 

Tymczasem od tamtej pory zrobiłam jeszcze kilka - bardziej lub mniej udanych kartek z tym motywem, które znajdziecie poniżej...




Tymczasem ostatnio jedna z rozmów, z koleżanką zainspirowała mnie do stworzenia miejsca, w którym mogłabym zebrać zdjęcia wszystkich moich prac. Wczoraj na facebook'u powstało moje miejsce, na którym powoli zaczęłam publikować moje prace. Będzie mi bardzo miło jeżeli zajrzycie, polubicie oraz będziecie komentować. To na pewno da mi wiele motywacji do dalszego działania. 

Na FB znajdziecie mnie pod nickiem @mojtworczyzakatek, chociaż sama nazwa FP to Twórczy zakątek :). 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.