Zapowiedź nowej serii .

Zbliża się Boże Narodzenie. A ja w ramach Adwentu chciałam zacząć pisać Wam o zwyczajach, obrzędach i wierzeniach związanych z tym świętem. W ogóle mam takie marzenie, żeby przez najbliższy rok opowiadać Wam o poszczególnych porach roku oraz świętach i wydarzeniach, które się z nimi wiążą. 


Jeżeli jesteście ze mną już jakiś czas to wiecie, że już kiedyś próbowałam stworzyć podobny cykl, ale coś mi nie wyszło...Jednak mam nadzieję, że tym razem pójdzie mi lepiej;). A jeżeli nie zawrę w tym roku wszystkich informacji, które bym chciała, to będę je uzupełniać w następnych latach. 

Chciałabym, żeby ta tematyka obejmowała wszystkie moje socjal media - czyli również Instagrama i Facebooka - @portretmoj. Z czasem będę chciała również pisać Wam o mitologii słowiańskiej i jej wpływie na obecny kształt naszej kultury :). 

Mam nadzieję, że wszyscy będziemy się dobrze bawić ;). 

Komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie. Powodzenia z nowym projektem.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To może być interesujący cykl, chętnie przeczytam coś na temat zwyczajów świątecznych i ich pochodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już nie mogę się doczekać, jak kolejne notki zaczną się pojawiać. Póki co robię notatki i piszę trochę na zapas, żeby w razie czego nie mieć zaległości ;). Ale i tak przypuszczam, że co roku będę uzupełniała to co do tej pory opublikowałam. Po prostu za dużo jest ciekawych informacji, którymi chciałabym się z Wami podzielić.

      Usuń
  3. Trzymam kciuki aby udało Ci się tworzyć ten cykl. To bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę miała słomianego zapału - tym bardziej, że znalazłam wiele ciekawych rzeczy, którymi chciałabym się podzielić na blogu.

      Usuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tego cyklu i z przyjemnością będę czytała kolejne jego odsłony. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa jak to się potoczy i dokąd mnie to zaprowadzi ;).

      Usuń
  5. Jestem otwarta na pomysły i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem byłym belfrem. Śp. moja Babcia Helena straszyła mnie i kuzyna Południcami. A mój Stryj jest bliski Rodzimowierstwu. Pozdrawiam i trzymam kciuki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak - Południc w sumie to bym się bała za dzieciaka. A Rodzimowierstwo też mnie fascynuje, chociaż jeszcze niewiele o nim wiem.

      Usuń
  7. Nie mogę się doczekać! Uwielbiam takie klimaty :) W ogóle nie wiedziałam, że masz facebooka, lecę obczaić, żebym żadnego posta z tej serii nie przegapiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie mogę się doczekać tych notek - mam masę pomysłów na ten cykl i w miarę możliwości i czasu będę tworzyć nowe notki z tej serii.

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.