Allen Gray, "Ufologia"

Uwielbiam książki dla dzieci mimo tego, że w dorosłość weszłam już ładnych parę lat temu. Jednak to nie przeszkadza mi zaopatrywać w ciekawe tytuły dzieci z mojej rodziny lub kupować ich dla siebie. Jedną z książek dla młodszych czytelników, którą niedawno zakupiłam jest "Ufologia" autorstwa Allen Gray. 


Jest to książka z serii tych, które mają zainteresować chłopca w wieku szkolnym. Nie tylko ze względu na tematykę, ale również na to jak zostaje ona podana. 

Otóż w "Ufologii" znajdziemy zbiór ciekawostek o kosmitach oraz garstkę wiedzy o kosmosie. Książka jest naprawdę świetnie zilustrowana i kryje w sobie kilka zakamarków, które można odkrywać wspólnie z dzieckiem. 


Wprawdzie wydawca często zamieszcza informacje o tym, że np. coś nie jest uznane za prawdę przez naukę, ale warto pomóc dziecku oddzielić naukowe wiadomości od ciekawostek czy mitów na temat kosmitów. 


Dla mnie już samo przeglądanie tej książki jest czystą przyjemnością i wiem, że dziecku, dla którego jest przeznaczona też powinna się spodobać...tym bardziej, że ma już inne podobnie wydane tytuły. 


Osobiście sama chciałabym mieć wszystkie książki z tej serii typu "Potworologia", "Smokologia", "Piratologia" i inne, ale niestety są coraz ciężej dostępne. Dlatego też pozostaje mi żyć nadzieją, że wydawnictwo zrobi dodruki lub wznowi wydania. 

Dajcie znać czy znacie już tą książkę i inne jej podobne - a może Wasze dzieci je mają? Jestem też ciekawa co myślicie o tak wydanych książkach:). 

Komentarze

  1. Nie lubię książek dla dzieci, nie mam też własnych dzieci, więc to totalnie nie moje klimaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszeczkę mnie zaciekawiłaś, jednak wolę nieco inne książki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna książka :) Nie wiem tylko dlaczego miałaby by skierowana do chłopców - ja nie jestem chłopcem, a w wieku 5-7 lat zabiłabym za tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.