Stos imieninowy:)

Jakiś czas temu powzięłam postanowienie, że nie kupię sobie żadnych książek do końca roku. Jednak niestety mam na to za słabą wolę, bo po urlopie znowu mi ich przybyło - a jako, że wróciliśmy w dzień moich imienin to zyskałam dodatkową wymówkę ;). 

Tym razem przyszły do mnie: 


  • M. Krajewska, "Zaszyj oczy wilkom", 
  • T. Linkner, "Słowiańskie bogi i demony",
  • A. Murphy, Hiscock, "Green witch"
  • M. Meyer, "Cinder", "Scarlet", "Criss", 
Przyszły do mnie również: 


  • O. Gitkiewicz, "Nie hańbi",
  • K. Ciccarelli, "Uwięziona królowa" - pisałam Wam już o pierwszej części tej serii => "Ostatni Namsara". Już wtedy chciałam sięgnąć po kontynuację i w końcu się doczekałam!
  • A. Parry, "I sprawisz, że wrócę do prochu" - kryminał w XIXwiecznym Londynie...sami rozumiecie, że nie mogłam się oprzeć. 💖
  • J. Dukaj, "Lód"

Wiem, że przesadziłam, ale mam mocne postanowienie poprawy. Tak w ogóle zaczynam coraz bardziej na poważnie rozważać większe skupienie się na e-bookach, do czego w końcu dojdzie. Ale to już historia na odrębny post;). 

Komentarze

  1. Każda okazja jest dobra do kupienia książki. Życie jest za krótkie, by sobie odmawiać przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe tytuły. Życzę miłej lektury, a ebooki bardzo polecam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      I chyba będę musiała się "przeprosić" z ebookami, bo na półkach mam coraz mniej miejsca. ;)

      Usuń
  3. Dużo ciekawych pozycji, życzę wszystkiego najlepszego i zadowolenia z lektur 😊 pozdrawiam 😗

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś czytałam ebooki, ale wróciłam do książek :) z sentymentu :)
    Ja już nawet nie robie takich postanowień, bo to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też papierowa książka ma swój urok, ale mimo wszystko będę musiała się bardziej otworzyć na ebooki - głównie ze względów praktycznych. Chociaż może kiedyś jak będę miała swój dom to będę mieć osobny pokój na książki :).

      Usuń
  5. Mam w planach przeczytać książki M.Meyer. Ciekawi mnie książka ,,Lód".
    Ciekawie pozycje do Ciebie wpadły. Życzę miłej lektury.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim przypadku do dwóch pierwszych tomów Sagi Księżycowej będzie powrót, ale chciałam mieć na półce wszystkie w jednakowych okładkach. A "Lód" też mnie ciekawi, chociaż nie wiem kiedy go przeczytam;]

      Usuń
  6. Za pokaźny "Lód" Dukaja już podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja samą siebie chyba też podziwiam za tą książkę...a jak ją już przeczytam to będę z siebie dumna ;).

      Usuń
  7. Wszystkiego najlepszego, a pozycje na pewno bardzo ciekawe. Miłego czytania! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) i liczę na to, że na żadnej książce z tego stosiku się nie zawiodę.

      Usuń
  8. Ciekawe tytuły, miłej lektury <3
    Kocham książki papierowe, mają dla mnie magię, nie umiem przerzucić się na inne formy czytania. Chociaż mam świadomość, że to ogromna wygoda pod wieloma względami.
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak na razie nie umiem przerzucić się na inne formy książek, chociaż już zdarza mi się po nie sięgać ;).

      Usuń
  9. Co za stosik... przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sagę księżycową bardzo polecam :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lód czeka na mojej półce wstydu już chyba rok :/ Wstyd i hańba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne stosiki ;). Nie czytałam żadnej z tych książek, chociaż o niektórych słyszałam... Czekam więc na Twoje opinie ;).
    I wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Każda okazja jest dobra, żeby kupić książkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.