Notatnik ozdobiony papierami z linii Blue Stars ze Stamperi.

Od kiedy pamiętam miałam słabość do kupowania papierniczych rzeczy. Obecnie przerodziło się to w rękodzieło oraz ozdabianie notatników, które od niedawna polubiłam. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać prosty notes ozdobiony papierami ze Stamperii z serii Blue Stars. Uwielbiam te papiery i stwierdziłam, że będą idealne do notesu, chociaż żal mi było ich ciąć. 








Oprócz papierów użyłam też wstążek i starych nut. Jednak mimo wszystko jeżeli chodzi o kompozycję to jeszcze długa droga przede mną.  

Komentarze

  1. Piękne. Jak ja Ci zazdroszczę wyczucia smaku i talentu... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyszło bardzo ładnie! Zadbałaś o szczegóły i dzięki temu ten notatnik jest bardzo dopracowany ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.