W dniu ślubu...|weddingcards

Ostatnio nieco zapędziłam się z robieniem kartek i na jakiś czas trzeba będzie powiedzieć sobie stop. Dzisiaj jednak chciałabym Wam pokazać, coś co ostatnio udało mi się stworzyć.

kartki na ślub, kartki ślubne, lemoncraft





Do powyższych kartek użyłam papierów z serii Just Love Me z Lemoncaft. Jeszcze nie miałam zbyt wiele do czynienia z tą serią, ale mam nadzieję, że stworze w tym klimacie jeszcze kilka rzeczy. 

kartka ślubna, z okazji ślubu, uhk gallery, celebration
Powiem Wam, że długo wzbraniałam się przed cekinami, ale powoli się do nich przekonuję, tak jak to możecie zobaczyć powyżej. Do zrobienia kartki użyłam poza tym koronkowej ozdoby na taśmie i papierów z UHK Gallery z serii Celebration.

W tej serii podobają mi się ornamenty, a każdy konkretny model papieru ma przypisaną nazwę miesiąca - np. ten niebieski to kwiecień.

uhk gallery, sklepy cynamonowe,

uhk gallery, sklepy cynamonowe, scrapbooking

Do powyższych kartek użyłam papierów z UHK Galerry - Sklepy Cynamonowe. Jednak niestety na zdjęciach kolory są trochę przekłamane, bo wpadają w szarości, a w rzeczywistości wpadają bardziej w brąz. 

W najbliższym czasie skupię się na innych twórczych i kreatywnych zajęciach, a za kartki zamierzam się wziąć, jak trochę mi ich ubędzie. Chociaż prawdopodobnie zrobię jeszcze kilka przed Wielkanocą, ale na pewno Wam się nimi pochwalę. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.