Zakupy w lokalnym sklepie z produktami do rękodzieła.

Na moim osiedlu jest sklepik z rzeczami do rękodzieła, w którym dokupuję sobie rzeczy, kiedy ich mi zaczyna brakować, a np. nie opłaca mi się zamawiać przez internet. Czasami kupuję sobie wzory papierów z dodatkami do kartek, innym razem lakier do decoupage, albo tekturki. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co m. in. można tam dostać. 


Od góry: 
  • Aleja Róż 07,
  • The Peony Avenue 09, 
  • Forever in Love

Po lewej Marzenia Alicji 10, po prawej CraftLove 07




Cherry Blossom 06 i Sekretny Ogród 05


 Little black dress 08 i Marzenia Alicji 07


 Vintage Baby Girl 01



Hello Spring

Sklep mam wprawdzie tuż za rogiem, ale niestety mają tam trochę droższe te rzeczy niż w innych sklepach, w których kupuję. Dlatego raczej staram się kupować w innych sklepach taką ilość, żeby koszty przesyłki się rozłożyły, a w sklepie na osiedlu kupować tylko w ostateczności. 

Komentarze

  1. Ja to się nie znam na rękodziele, więc pewnie bym nie zrobiła użytku z tych rzeczy ze zdjęć, ale podobają mi się Cherry Blossom 06 i Sekretny Ogród 05, bo są takie w klimacie retro. Na pewno będą fajnie wyglądać na kartkach z życzeniami :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne rzeczy. Naprawdę.
    Ja uwielbiam rękodzieło. Moja babcia robi takie cudeńka różne i od czasu do czasu coś od niej dostaję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy kupiłaś, zazdroszczę tych wszelakich napisów uwielbiam je, same napisy nie opłaca mi się kupować. Super przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie to wygląda - podoba mi się. Na prawdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i drogie, ale jakie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne te rzeczy. Nie znam się niestety na rękodziele, ale z kilku tych rzeczy zrobiłabym zakładki do książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńka, już sobie wyobrażam jakie piękne prace z nimi powstaną :)
    Ja zbieram się do zrobienia jakiegoś zamówienia, ale najpierw czekają mnie porządki w przydasiach odkładane już bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne! Uwielbiam takie klimaty retro :D Pokażesz, co z nich wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.