Marcowy stos książkowy :)

Jeżeli chodzi o książki, to w każdym miesiącu trochę mi ich przybywa. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co przybyło do mnie od początku marca. 

Zacznijmy od egzemplarzy recenzenckich: 


1.A. Mayne, "Powiększenie", 
2. S. Kay, "Skradzione dziecko",
3.V. Kutscher, "Śliska sprawa", 
4. J. Galiński, "Kółko się pani urwało" >>>KLIK<<<,
5. A. Urbanowicz, "Inkub" >>>KLIK<<<,

Natomiast nie omieszkałam się zaopatrzyć w kilka dodatkowych egzemplarzy z okazji Dnia Kobiet:


1. N. Holmqvist, "Jednostka", 
2. praca zbiorowa, "Bruksela Noir", 
3. M. Witkiewicz, S. Darda, "Cymanowski młyn", 
4. S. Gosling, "Las" 

Wiem, że idzie do mnie przynajmniej jeszcze jedna książka, ale załapie się już na kolejny stosik ;).

Dajcie znać czy coś z tego stosu planujecie przeczytać, albo już czytaliście.

Komentarze

  1. Ooo widzę "Cymanowski Młyn". Życzę udanej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Cymanowski młyn" i "Inkub" mam w planach, pozostałych książek z Twojego stosiku nie znam. U mnie w tym miesiącu nie przybyło nic nowego, ale to dlatego, że mam tak ogromny stosik hańby, że staram się go nie powiększać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ogromny stosik hańby, ale jakoś nowych książek ciągle przybywa, chociaż staram się czytać jeszcze więcej niż do tej pory - niestety z różnym skutkiem.

      Usuń
  3. Świetny stos książkowy 💖 Niestety ja nie czytałam jeszcze nic z tego co prezentujesz na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A coś z mojego stosu masz w planach? Czy może jednak nie znalazłaś w nim nic dla siebie?

      Usuń
  4. Inkuba uwielbiam a na Cymanowski młyn i ja mam ochotę ;) Czekam więc na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Inkub" faktycznie da się lubić. A co do "Cymanowskiego młyna" to mam nadzieję, że mi się spodoba.

      Usuń
  5. Ohoho ile książek ! Chyba żadnej nie czytałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom...urodzaj miałam w tym miesiącu, a z tego co wiem idą do mnie kolejne :).

      Usuń
  6. Będę czytała książki Inkub i Cymanowski młyn. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny stosik - żadnej z tych książek nie czytalam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę - taki książkowy urodzaj mi się w tym miesiącu trafił:)

      Usuń
  8. A ja znam i czytałam "Jednostkę" oraz "Las". Ciekawe są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wychodzi na to, że marzec u Ciebie na pewno daleki od nudy. Nie miałam okazji czytać żadnej z tych książek, więc chętnie podpatrzę ich recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Spory ten stosik...jak dla mnie nic znajomego, tym ciekawiej zapowiadają się Twoje recenzje!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłej lektury, oj podkradłabym książki z Twojego stosiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Inkub" też już za mną! świetna książka, godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym przeczytać "Cymanowski młyn" - bardzo lubię Stefana Dardę i jestem ciekawa jego współpracy z Magdaleną Witkiewicz;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.