Urodzinowe kartki w stylu Santoro.

Kartki w stylo Santoro były jednymi z pierwszych, które zaczęłam robić. Do dzisiaj lubię tworzyć w tym stylu. Ostatnio zaczęłam bawić się z większą ilością dodatków, chociaż w porównaniu do prac niektórych dziewczyn to nadal jest minimalistycznie jeżeli chodzi o dodatki.







Papiery, z których skorzystałam: 

  • Santoro Colour Me In, 
  • Papier ozdobny Gorjuss,
  • Jednostronny papier Vintage Time 008 (motylki)
  • resztę dodatków kupiłam w papierniczym
Mam nadzieję, że któraś z kartek Wam się spodobała. 

Komentarze

  1. Każda ma w sobie coś fajnego :) bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje kartek urodzinowych ;). Chyba najbardziej podoba mi się ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki są piękne, ale mi najbardziej podoba się pierwsza, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądają. Każda z nich mi się podoba, ale najbardziej ostatnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne karteczki, oby dwie mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki! Najbardziej podoba mi się pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.