Pierwsze ozdoby po remoncie.

Mieszkanie po remoncie ma bardzo surowy klimat. Dopiero dodatki zaczynają je robić przytulne. Osobiście bardzo lubię dodatki w stylu vintage i to w ich kierunku idę jeżeli chodzi o dekoracje mieszkania. 

Jak na razie w moim domu zamieszkały dwa plakaty, które zamówiłam w sklepie Mysiogonek.pl i bardzo mi się podobają. 




Szczególnie ten drugi z napisami miłość, dom, rodzina mi się podoba. Dziewczynka na dachu też jest ładna, ale chyba zmieni miejsce pobytu. Ale motywy kwiatowe podobają mi się nie od dziś:). I znając siebie na pewno pojawią się inne plakaty z tego sklepu. Nawet mam już umyślane miejsca na kolejne ;) 

Komentarze

  1. Jak fajnie wyglądają te plakaty. Podobają mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię surowość we wnętrzach... fajne te plakaty!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te plakaty w tym sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, jak będę już kupowała mieszkanie to zapiszę sobie sklep :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz czas na to, na co chyba każdy czeka po każdym remoncie. Urządzanie mieszkania, kupowanie mebli i ciekawych dekoracji!

    OdpowiedzUsuń
  6. i o razu wnętrze wygląda całkowicie inaczej. Powoli dobierając meble, dodatki będzie to wyglądało już jak normalne mieszkanie:) Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie najpiękniejszą ozdobą w mieszkaniu są meble z prawdziwego drewna. Dodają pomieszczeniom przytulności i elegancji. Postawiłem na takie rozwiązanie u siebie w domu i muszę przyznać, że świetnie się sprawdziły.
    https://www.seart.pl/meble/drewno-sosnowe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem jako dekoracje ścian świetnie sprawdzą się dobrej jakości Fototapety. Możecie wybrać taki wzór jaki wam się tylko zamarzy. Na pewno będzie to ciekawy sposób na aranżację pomieszczenia i warto się tym zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno jeśli chodzi o dekoracje i ozdoby do domu, to świetnym pomysłem będą Fototapety 3D. Dzięki nim nie tylko stworzycie niepowtarzalne aranżacje, ale także możecie optycznie powiększyć przestrzeń danego pomieszczenia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.