Kwiatowe pudełeczko.

Grudzień okazał się dla mnie łaskawy pod względem czytelniczym, co spowodowało większą ilość notek o książkach. Dlatego też postanowiłam poświęcić trochę miejsca na blogu również innym moim zainteresowaniom. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać pudełeczko, które sama ozdobiłam i które służy mi jako pojemnik na długopisy i inne pisaki. 





Bardzo je lubię, chociaż widzę w nim trochę niedociągnięć, na które podczas ozdabiania nie zwróciłam uwagi. Na szczęście nie są bardzo rzucające się w oczy, a mnie nie drażnią. Do pomalowania pudełeczka użyłam farb akrylowych, o których pisałam Wam już w poście "DP Craft, farby akrylowe - opinia". Natomiast kwiatowe elementy pochodzą z ozdobnej papierowej serwetki ;). Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się podoba. 

Komentarze

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.