Projekt denko, sierpień 2018

Witajcie, 
sierpień jest już wspomnieniem dlatego też nadszedł czas na projekt denko. 


Ostatnio moja skóra zrobiła się dość kapryśna i musiałam nieco łagodniej do niej podejść. Dlatego sięgnęłam po hipoalergiczny żel pod prysznic z Białego Jelenia. Była całkiem przyjemny, chociaż mam wrażenie, że jest mało wydajny, bo coś szybko mi się zużył. Jednak generalnie jest w porządku. 


Kolejnymi kosmetykami, które zużyłam w sierpniu jest szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się oraz olejek łopianowy z Green Pharmacy. Bardzo lubię sięgać po kosmetyki do włosów z Green Pharmacy ponieważ całkiem dobrze działają na włosy. Dodatkowo są dość tanie.

Muszę Wam przyznać, że jeżeli komuś polecałam te kosmetyki, bo akurat szukał czegoś taniego i dobrego to później słyszałam, że ta osoba jest zadowolona z ich działania:). 


Zapach Green Tea Tropical z Elizabeth Arden przywołuje wiele wspaniałych wspomnień i kojarzy mi się z moim wyjazdem do Brukseli. I na pewno zamierzam sobie kupić kolejną buteleczkę. 


W sierpniu zużyłam tylko jedną maseczkę do twarzy, chociaż miałam w planie sięgnąć po więcej. Ale dobre i to;).

Jak widzicie również w tym miesiącu skromnie, ale najważniejsze, że każdego miesiąca coś mi się kończy:). 

Komentarze

  1. A dla mnie nieśmiertelna jest Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, najważniejsze, że coś ubywa z zapasów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio również bardzo polubiłam firmę Green Pharmacy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki z green... są fajne - i w rewelacyjnych cenach!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie mogę się przekonać do green pharmacy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię wszystkie produkty z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.