Nacomi, kremy do skóry suchej i normalnej.

Jakiś czas temu zaczęłam sięgać po kosmetyki marki Nacomi. Powoli zaczęłam się zaprzyjaźniać z produktami tej firmy i dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o dwóch kremach z Nacomi, które ostatnio używałam. 

Są to arganowy krem na dzień z witaminą E oraz arganowy krem na noc z kwasem hialuronowym


Arganowy krem na dzień z witaminą E



Jest to naturalny krem araganowy przeznaczony dla kobiet 30+, mający stanowić idealną pielęgnację dla kobiet, które zauważyły u siebie pierwsze oznaki starzenia. 

Powyższy krem dzięki składnikom, które są w nim zawarte ma mieć właściwości nawilżające i uelastyczniające skórę. Natomiast zawarta w kremie witamina E ma pomagać walczyć z pierwszymi oznakami starzenia. 

[SKŁAD]

Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetyl Alcohol, Glycerin, Panthenol, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Cocos Nucifera Oil, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Parfum, Sodium Lauroyl Glutamate, Dehydroacetic Acid.

Krem ma lekką konsystencję, dzięki czemu szybko się wchłania. A przynajmniej tak było w moim przypadku. Osobiście wolę, żeby kosmetyki miały neutralny zapach, ze względu na to, że wszelakie zapachy potrafią mnie drażnić rano. Jednak na szczęście zapach nie utrzymuje się długo na skórze i po chwili go nie czuć. 

Powyższy kosmetyk całkiem dobrze mi się sprawdził i okazał się być dość wydajny. Dlatego też skłaniam się do tego, aby w przyszłości do niego wrócić. 

 Cena ok: 33 zł. 

Natomiast jeżeli chodzi o arganowy krem na noc z kwasem hialuronowym to: 


Jest to krem z tej samej serii co poprzedni, jednak zamiast witaminy E ma kwas hialuronowy. Jest to już kosmetyk o bogatszej, a co za tym idzie gęstszej konsystencji. Szczerze Wam przyznam, że ostatnio zaczęłam go czasem nakładać nawet na dzień w momencie, w którym wiem, że nie wychodzę przez dłuższy czas. 

Naturalnie ten krem poza tym, że ma nawilżać, ma również wspomagać naszą walkę ze zmarszczkami. 

Olej arganowy jest odpowiedzialny za nawilżenie. przez co również spłycenie zmarszczek. Niestety sucha skóra ma większą tendencje do pojawiania się zmarszczek. Poza tym ten olej ma chronić skórę przed utratą wody. 

Natomiast jeżeli chodzi o kwas hialuronowy to właśnie on odpowiada za odpowiednie nawilżenie, a z wiekiem zaczynamy go tracić coraz więcej. 

[SKŁAD]

Aqua, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Cetyl  Alcohol, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Stearic Acid, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Sodium Lauroyl Glutamate, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Hyaluronic Acid.

Cena to ok: 37 zł. 

Szczerze mówiąc jeżeli chodzi o walkę ze zmarszczkami to tak na prawdę nie zależy mi na niej, aż tak bardzo. Głównie zależy mi na odpowiednim nawilżeniu, które te dwa kremy mi zapewniały. Jednak czas mojego ich używania przypadł na okres wiosenno - letni, w którym moja skóra nie jest, aż tak wysuszona. W tym czasie nawet się polubiłam z tymi kremami, ale szczerze mówiąc mam wątpliwości czy sprawdziłyby się u mnie w czasie późnej jesieni i zimy. Dlatego też jeżeli będę do nich wracać to raczej na wiosnę niż na jesień czy zimę. 

Komentarze

  1. Czyli nie są to kremy z gatunku tych do zadań specjalnych... ale całkiem przyjemne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam je dawno i lubiłam, arganowy krem pod oczy jest genialny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.