Resibo, krem pod oczy,

Krem pod oczy od Resibo towarzyszy mi już od wielu tygodni. I dziś nadszedł czas, żeby podzielić się z Wami moją opinią na jego temat. 

Jest to krem, który ma za zadanie poprawić mikrokrążenie, zredukować cienie oraz obrzęki, jak również wygładzić zmarszczki. 

Muszę przyznać, że to jest krem, który jako pierwszy od bardzo dawna zrobił cokolwiek z moją skórą wokół oczu. Przede wszystkim ją nawilżył i sprawił, że stała się bardziej napięta. Jeżeli chodzi o cienie oraz obrzęki to ciężko mi stwierdzić czy sobie z nimi radzi, bo sama z takowymi nie mam większych problemów. Natomiast jeżeli chodzi o zmarszczki to jestem już w wieku, w którym mają prawo zacząć się pojawiać. Jednak nie oczekuję od kremu jakichś cudownych właściwości sprawiających, że moje zmarszczki bardzo się spłycą. 

Niewątpliwą zaletą tego kremu jest jego wydajność. Jest to bardzo gęsty produkt, który łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. 15 ml starczy Wam na prawdę na miesiące. Dlatego nie warto przerażać się jego ceną - ok. 90 zł, ponieważ nie tylko rozkłada się ona na kilka miesięcy, ale również moim zdaniem jest dobry stosunek ceny do jakości. 

Dodatkowo kosmetyki Resibo są odpowiednie dla wegan i wegetarian oraz nie są testowane na zwierzętach. 

Komentarze

  1. Fakt, cena w pierwszym momencie zaskakuje, ale...skoro działa - to chyba warto!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie będę do niego wracać, ale każdy musi zdecydować sam czy po niego sięgnie, chociażby z tego względu, że do najtańszych nie należy.

      Usuń
  2. Jeszcze go nie miałam, ale sporo dobrego o nim czytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie próbowałam, nadal nie znalazłam działającego kremu pod oczy, więc muszę zapamiętać, że ten w ogóle coś robi dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten jest pierwszy, który w ogóle robi cokolwiek z moją skórą, więc to już jest sukces sam w sobie.

      Usuń
  4. Na razie tylko czytam recenzje kosmetyków tej marki, ale żadnego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze wreszcie zacząć używać kosmetyki Resibo - mam dwa w zapasach i jak się sprawdza to sięgnę po inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie póki co wszystkie kosmetyki, które miałam tej firmy się sprawdziły i wiem, że w moim przypadku będzie to dłuższa znajomość. Mam nadzieję, że Tobie też przypadną do gustu.

      Usuń
  6. U mnie Resibo się nie sprawdza. Jak to mówi moja alergolog - im więcej naturalnych składników tym gorzej dla alergika. I w moim przypadku to prawda. Budziłam się z zaropiałymi oczami, a zapach powodował u mnie szczypanie. Wiecznie zaczerwienione i załzawione oczy. Po kilku próbach odstawiłam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.