Powrót sagi o Książkach.

Możecie nie pamiętać, ale swego czasu zaczęłam pisać sagę o książkach, ten cykl powstał z chęci dzielenia się wiedzą o tym jak powstawała i rozwijała się książka. Jednak w wyniku braku czasu i konieczności wyboru między ważnym i ważniejszym zarzuciłam tą serię. Jednakże planuję powrót do tej tematyki i poczyniłam ku temu pierwsze kroki. 


Chciałabym też wrócić do notek o polskich zwyczajach, tradycjach i obrzędach. Mam nadzieję, że mi się to uda i tym razem mój zapał nie będzie płonny. Szczególnie na tą drugą serię notek mam kilka pomysłów, ale ostatecznie różnie może być z jej realizacją, bo zależy ona od kilku czynników. 

W każdym bądź razie trzymajcie za mnie kciuki, ponieważ mam przed sobą trochę pracy;). 

Komentarze

  1. Trzymam kciuki i pamiętam wpis o książkach - nie wiem czy wszystkie czytałam ale wiem że mnie zainteresowały. Fakt brak czasu to duży problem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już powoli zaczęłam pracować nad dalszym ciągiem, ale oprócz tego mam przecież życie i inne tematy na notki, którymi się zajmuję. A do tego jeszcze zaczynam remont od przyszłego tygodnia... Ale mam nadzieję, że sukcesywnie te notki będą się pojawiać:)

      Usuń
  2. Trzymam kciuki. A mnie chce wydać Novae Res, może gdzieś już wspominałem. Ale z decyzją wstrzymuję się do września, pozdrawiam, i trzymam kciuki za Twoje plany !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.