Kartki DIY na urodziny/imieniny

Już od dawna nie było notki z kartkami. Dzisiaj postanowiłam w końcu to nadrobić. Tym razem chciałabym Wam pokazać kartki, które można wykorzystać przy okazji urodzin, albo imienin. Zrobiłam je w różnych stylach. Jedna nawiązuje nawet do Bożego Narodzenia, a to dlatego, że w sumie jest wiele osób, które obchodzą w tym czasie urodziny bądź imieniny, więc dlaczego nie? 







W najbliższym czasie raczej nie będzie, więc będziecie musieli się uzbroić w cierpliwość;). 

Komentarze

  1. Piękne kartki i wydają siętakie proste dpóki sama się za nie nie wezmę ;) Jestem totalnym antytalentem w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki :) Każdy by się ucieszył z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pierwsza jest po prostu BOSKA:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, jak by co, to zamawiam u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie Clean&Simple :) Szczególnie ta pierwsza mnie jakoś zauroczyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja lubię takie proste i minimalistyczne kartki. Mam wrażenie, że osoby, które robią kartki prześcigają się w elementach i pomysłowości, a czasem zapominają o tym, że piękno też tkwi w prostocie ;).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.