Bad Karma czyli kilka słów o muzyce

Muzyka. 

Często relaksowała mnie jak nic innego. To przy niej mogłam się wyciszyć i zacząć racjonalnie myśleć, albo po prostu zasnąć. 


Pamiętam, że jak jeszcze studiowałam i byłam kilkanaście godzin poza domem to ze zmęczenia nie mogłam zasnąć. Pomagało mi dopiero kilka chwil z kubkiem kawy rozpuszczalnej i muzyką. Dopiero później mogłam zasnąć.

Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić kilkoma piosenkami, które ostatnio "molestuje", i które pomagają mi się zrelaksować. 




Moim zdaniem "Weź nie pytaj" to świetny kawałek na pierwszy taniec Młodej Pary. Nie sądzicie?







Dajcie znać czy coś Wam się spodobało :)

Komentarze

  1. "Nieznajomy" i "Bad Karma" genialne! Co do Laboratorium Pieśni - muzycznie ekstra, tylko tekstu nie rozumiem, więc oczywiście nie ocenię. Domagały nie słucham, ale jak na piosenkę o miłości, to zacne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się wejdzie w ten filmik Laboratorium Pieśni na YT to w opisie jest tłumaczenie tekstu:)

      Usuń
  2. Jak dla mnie same nowości...ciekawe:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te Twoje propozycje muzyczne, dzięki Ci za nie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.