Zakupy z MintiShop

Od jakiegoś czasu mocno ograniczyłam zakupy kosmetyczne. Jednak nie lubię sytuacji, w których kończy mi się coś czego używam na co dzień, a ja zostaję z niczym;p. Dlatego też ostatnio uzupełniłam zapasy, o kilka kosmetyków, które mnie zainteresowały lub się sprawdziły. 


1. Artdeco, baza pod cienie, 27,90 zł, 5 ml.

Ta baza pod cienie ma za zadanie wygładzić skórę powiek, dzięki czemu cienie mają się świetnie utrzymać i nie rolować się. Baza ma cielisty kolor, a producent zapewnia nas, że dzięki kremowej konsystencji bardzo dobrze się wchłania. Dodatkowo cienie mają się utrzymać na pwiekach przez wiele godzin. 

Miałam już tą bazę kilka lat temu i mi się sprawdziła. Mam nadzieję, że będzie tak i tym razem. 

2. Steamcream, krem parowy, St. Bluemoon Gakuen, 75 ml, 67 zł

W MintiShop, gdzie są dostępne te kremy parowe zauważyłam, że mimo tego iż są w różnych opakowaniach to mają raczej te same właściwości. Producent opierając się na prostych procesach zawiera w swoich kremach naturalne składniki takie jak woda z kwiatu pomarańczy, owies, gliceryna pochodzenia roślinnego i inne. Dodatkowo z opisu wynika, że te kremy są wegańskie. 

Myślę, że jak poużywam ten krem jakiś czas to na pewno napiszę o nim opinię. 

3. Macadamia Profesional, odżywczy i nawilżający olejek do włosów o normalnej grubości. 34,41 zł, 30 ml

Ten olejek wszedł do mojej stałej pielęgnacji włosów po tym jak zaczęłam je rozjaśniać. Więcej o nim możecie przeczytać w notce pt. "Pielęgnacja rozjaśnianych włosów|Aussie, Macadamia Professional, Macadamia Natural Oil". Dlatego też jeżeli chcecie wiedzieć o nim więcej to zapraszam do powyższej notki. 

4. Evree, Sodowa pianka do mycia twarzy, do skóry suchej i normalnej. 150 ml, 18,19 zł

Jest to produkt do głębokiego oczyszczania. Ten kosmetyk ma delikatnie i bez podrażnień usuwać makijaż i inny brud oraz odblokowywać pory. Dodatkowo ma redukować zaskórniki i zapobiegać powstawaniu nowych. 

5. Make Me Bio, nawilżający krem dla skóry suchej i wrażliwej, 60 ml, 49 zł

Jest to krem intensywnie nawilżający do codziennej pielęgnacji skóry. Olejki z całego świata, które są zawarte w kremie mają skutecznie nawilżyć i odżywić suchą oraz wrażliwą skórę. 

Mam nadzieję, że obietnice producenta się sprawdzą, ponieważ moja skóra lubi być wysuszona również wiosną i latem. 

To tyle jeżeli chodzi o moje zakupy z MintiShop. Mam nadzieję, że te produkty się sprawdzą. Naturalnie pojawią się o nich opinie (poza opinią o olejku do włosów, którą macie już podlinkowaną wyżej). Dajcie znać czy coś Was szczególnie zainteresowało i czy coś używaliście. 

Komentarze

  1. Zakupy zrobiłaś bardzo fajne i z tego co widzę to nie miałam nic :) Ja teraz nie robię żadnych zakupów Mam duże zapasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jesteś ich ciekawa to śledź bloga, bo zapewne o tych kosmetykach, o których jeszcze nie pisałam to wspomnę ;).

      Usuń
  2. Ostatnio też zamawialam w Minitshoop. Tylko troszkę długo czekałam na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zamówienie od nich jest zwykle max w 2 - 3 dni roboczych.

      Usuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi się baza, jeszcze w pełni mnie satysfakcjonującej nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze o niej napiszę jak ją trochę poużywam.

      Usuń
  4. Z tego co widzę to pani bardzo dużo kupuję.Oby dalej tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy to jest dużo zakupów...moim zdaniem jeszcze nie;), ale w sumie wszystko zależy od punktu widzenia;).

      Usuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.