Upiększający krem pod oczy dla wszystkich typów skóry od Evree

Upiększający krem pod oczy dla wszystkich typów skóry od Evree dostałam jeszcze, w którymś z beautyboksów. 


Codzienna pielęgnacja okolic wokół oczu pozwala nam przeciwdziałać niepożądanym skutkom nieprzespanych nocy oraz dużej ilości stresu. A ten krem ma nam w tym pomóc. Wklepywanie powyższego kosmetyku rano i wieczorem ma pomóc w nawilżeniu, ujędrnieniu skóry oraz wygładzeniu zmarszczek. Dodatkowo ma również działać profilaktycznie przed pojawianiem się nowych. 


Krem znajdziecie w wygodnym pudełeczku, które umożliwia precyzyjne wyciśnięcie kosmetyku, w takiej ilości, w której go potrzebujecie. W moim przypadku ten krem całkiem dobrze spełnił swoją rolę, bo świetnie nawilżał i odżywiał okolice oczu. Poza tym całkiem szybko się wchłaniał. Dodatkową jego zaletą na pewno również jest jego wydajność. 

Jednakże bardzo się zdziwiłam, kiedy szukałam w internecie składu tego kremu. Nigdzie nie mogłam go znaleźć, dlatego musicie mi wybaczyć jego brak - na opakowaniu kremu też go nie ma, a pudełeczko, w które był zapakowany już dawno wyrzuciłam. 

Czy do niego wrócę? Nie mam pojęcia. Jak na razie w kolejce czeka na mnie krem pod oczy z Resibo. 

Komentarze

  1. A ja pod oczy starej, poczciwej Nivei używam, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jako kobieta lubię sięgać po różne kosmetyki:)

      Usuń
  2. ojjj ile ja się naszukałam kremów pod oczy... Zanim znalazłam mój ideał... to była gehenna jak sobie przypomnę, w końcu po jakims czasie natknęłam się w aptece na krem remescar pod oczy ... poleciła mi go farmaceutka byłam mega sceptycznie nastawiona do tego kremu, ale po aplikacji, zaczął działać i co najważniejsze nie uczulał, jestem w szoku do dzis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już bywa z kosmetykami. Póki ja też szukam, bo na razie żaden jakoś się zbytnio nie wyróżnił.

      Usuń
  3. ja do tej pory nie odnalazłam niczego dobrego pod oczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tym jak ich tonik różany zaczął podrażniać mi oczy, już do ich produktów zaufania nie mam, ale kremu z Resibo jestem ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że też bym się zraziła do jakiejś marki, jeżeli coś by mnie uczuliło:)

      Usuń
  5. mnie bardziej ciekawi jak u ciebie spisze się resibo bo od dawna mam ochotę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.