Oriflame, Malinowo miętowy balsam do ciała z linii Love Nature.

Malinowo miętowy balsam do ciała z linii Love Nature z Oriflame był jednym z moich pierwszych wyborów jeżeli chodzi o lżejsze kosmetyki do pielęgnacji ciała. 


Ten kosmetyk ma za zadanie nawilżyć naszą skórę oraz nadać jej miękkość, co faktycznie robi. Poza tym dla mnie pachnie orzeźwiającym sokiem malinowym z miętą. Ja zwykle stosuję go przed położeniem się spać, jednak w moim przypadku wchłania się na tyle szybko, że zdarza mi się stosować go rano. Zużyłam już prawie całe opakowanie (to co zostało starczy mi może na 2 - 3 razy) i do tej pory ten balsam mnie nie podrażnił, ani nie uczulił.

Chyba jedynym minusem, którego można się dopatrzeć jest skład: 

AQUA, GLYCERIN, ISOPROPYL PALMITATE, CETYL ALCOHOL, DIMETHICONE, STEARYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE SE, HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, CETEARETH-20, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, METHYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, PARFUM, LIMONENE, PROPYLPARABEN, XANTHAN GUM, HEXYL CINNAMAL, LINALOOL, BENZYL SALICYLATE, MENTHA AQUATICA LEAF EXTRACT, RUBUS IDAEUS FRUIT EXTRACT, CITRIC ACID, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, GERANIOL, POTASSIUM SORBATE, SORBIC ACID, PHENOXYETHANOL, CI 16035


Niestety jak widzicie sama chemia, co sprawia, że jeżeli będę miała po niego sięgnąć to porządnie się zastanowię, bo ostatnio przykładam większą wagę do składów. 

Jeżeli chodzi o dostępność to jest to możecie go kupić przez stronę Oriflame, lub u konsultantek. Cena waha się od ok. 20 - 30 zł
 

Komentarze

  1. Skład produktu nieco zniechęca, więc zastanowię się jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  2. mimo, ze mam dostep do kosmetykow Oriflame to nie uzywalam go

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

W związku z ustawą RODO o ochronie danych osobowych, informuję, że na tej stronie używane są pliki cookie Google oraz inne technologie do ulepszania i dostosowywania treści, analizy ruchu, dostarczania reklam oraz ochrony przed spamem, złośliwym oprogramowaniem i nieuprawnionym dostępem. Zostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych i informacji zawartych w plikach cookies.